خانه بازی و مهدکودک کودک کیدو کیدز کلاب3
همان گونه که در جریانید، مهدکودک خوب دارای ویژگی های زیادی است.

اینکه چگونه بتوانیم یک مهدکودک مناسب برای فرزندمان پیدا کنیم کار زیاد مشکلی نیست. برخی از والدین به جای تحقیق و مراجعه به یک پرس و جوی ساده ی اینترنتی اکتفا می کنند. در فضای مجازی سایت هایی همانند نی نی سایت وجود دارند که می توانند اطلاعات خیلی پایه از یک مهدکودک مناسب را در اختیار والدین قرار دهند.

مهدکودک وخانه بازی کیدو کیدز کلاب  این مقاله را برای آگهی بیشتر والدین تهیه کرده است. خانواده ها باید بدانند که انتخاب مهدکودک از طریق نی نی سایت روش قابل اطمینانی نیست. زیرا در محیط نی نی سایت هیچ یک از شرایط شما و کودکتان برای انتخاب مهدکودک مد نظر نبوده است.پس لیستی که از مهدکودک ها در نی نی سایت وجود دارد، فقط با توجه به یک سری اطلاعات ظاهری جمع آوری شده است.

انخاب مهد کودک نیز مانند سایر مسائل دارای مراحل و روش هایی است. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که نمی توانید بر اساس اطلاعات نی نی سایت مهد کودک انتخاب کنید به این مقاله توجه نمایید.همانگونه که شما به عنوان یک فرد عاقل و بزرگسال برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود تلاش می کنید، باید بدانید که پیدا کردن مهدکودک نیز دور از این مسئله نیست.

توصیه می شود که خانواده ها از شش ماه قبل از شروع ثبت نام به دنبال یک مهدکودک خوب برای کودکشان باشند. آن ها می توانند از طریق نی نی سایت با اسامی برخی از مهدکودک ها آشنا شوند. سپس تحقیقات خود را به صورت گسترده تری آغاز کنند.

باید بدانید که اگر شما هم جزو خانواده هایی هستید که در شهرهای بزرگی مثل تهران یا مشهد یا … زندگی می کنید، برای این جست و جو زمان کمتری دارید زیرا سرعت تکمیل شدن ظرفیت در این شهرها بیشتر است.

برای انتخاب یک مهدکودک، بدون کمک گرفتن از نی نی سایت چه مراحلی را باید طی کنیم؟
  • مرحله اول: شما می توانید تمام خصیات یک مهدکودک مناسب را یادداشت کنی. برای اینکار می توانید ازتجربیات افراد، در انتخاب مهد کودک از طریق نی نی سایت کمک بگیرید. اما توجه کنید که افراد دیگر هیچ درکی از موقعیت شما ندارند.
  • مرحله دوم: تحقیقات خود را در سطح بسیار گسترده ای شروع کنید.
  • مرحله سوم: والدین می توانند به تجربیات افراد در نی نی سایت برای انتخاب مهد کودک اکتفا نکنند. آن ها می توانند به صورت حضوری برای ملاقات یا مصاحبه به مهدکودک مورد نظر رجوع کنند.
  • مرحله چهارم: والدین می توانند افراد زیادی را ازطریق اطرافیان یا سایت ها یا حتی نی نی سایت برای انتخاب مهدکودک برگزینند. سپس درباره این معرف ها نیز می توانند تحقیق کنند.
  • مرحله پنجم: شما می توانید از مهدکودک ها بخواهید تا زمانی را برای شما فراهم کنند تا بتوانید کودک خود را به صورت آزمایشی و موقتی به آنجا بفرستید. متاسفانه اغلب افرادی که در نی نی سایت برای انتخاب مهدکودک نظر می دهند افرادی کم تجربه در این زمینه هستند.
  • مرحله ششم: اگر توانستید از بین چندین مهدکودک، گزینه های مناسبی را پیدا کنید می توانید سریعا از مسئولین بخواهید تا کودک شما را در لیست انتظار آنجا قرار دهند.
معیار های شما برای انتخاب یک مهد کودک مناسب چیست؟

هر والدین و خانواده ای برای انتخاب مهدکودک برای فرزندش معیار های متفاوتی دارد. برای برخی از خانواده ها دور یا نزدیک بودن مهدکودک به محل زندگی یا حتی محل کار الویت دارد.

برخی دیگر به این موضوع توجه می کنند که کودکشان حتما با کودکان بیشتری در ارتباط باشد. یا اینکه محیطی با ازدحام کمتر را برای فرزندشان انتخاب کنند. پس می توان گفت درباره ی انتخاب مهدکودک نمی توان از نی نی سایت کمک گرفت. زیرا شرایط افراد با توجه به نوع زندگی متفاوت است.

تحقیقات درباره ی مهد کودک را از کجا می توان آغاز کرد؟
  • شما می توانید از اطراف افراد خانواده که تا به حال کودکان خود را به مهد کودک فرستاده اند کمک بگیرید.
  • شما می توانید از طریق اینترنت کارشناس معتبری را پیدا کنید و از او بخواهید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند. البته به این نکته توجه کنید که افراد زیادی برای انتخاب مهدکودک خود را در نی نی سایت یک کارشناس معرفی می کنند. در صورتی که اصلا تجربه کافی را در این زمینه ندارند.
  • معمولا یک کارشناس معتبر یک لیست از تمام مهدکودک  های معتبر تهیه کرده است . پس شما می توانید از وی بخواهید که شما را نیز در این زمینه راهنمایی کند.
  • شما می توانید به صورت مجازی تحقیقات خود را ادامه دهید. اما توجه کنید که تمامی سایت ها نمی توانند در این زمینه معتبرباشند. همچنین باید به این نکته توجه کنید افرادی که در سایت هایی مانند نی نی سایت یا سایر سایت ها از تجربیات خود می گویند، آنها هیچگاه در شرایط مشابه شما نبوده اند. پس نمی توانند راهنمایی درستی در زمینه به شما بدهند.

 

برای شرکت در کلاس های دوزبانه و  آنلاین مهدکودک کیدو کیدز کلاب می توانید از طریق فرم ثبت نام اقدام کنید .

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب