پیش دبستانی و مهدکودک ابرچارگوش با نام تجاری کیدو کیدز کلاب فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است. اما شروع دوره های آنلاین این مهدکودک به شروع پاندمی کرونا برمیگردد که باعث شد کودکان از هر آموزش و روابط اجتماعی محروم شوند و ادامه این روند در بلند مدت اثرات منفی بر روی رشد اخلاقی و تربیتی و جسمی کودکان داشت و چالش هایی دوطرفه، بین والدین و کودکان به وجود آمد.

اتاق فکر کیدو کیدز کلاب، که شامل روانشناسان کودک، متخصصین تربیتی و معلمان و مربیان با تجربه در این زمینه می باشد متوجه اثرات منفی این جریانات شدند و طی جلسات متعددی تصمیم به ادامه آموزش درغالب کلاس های آنلاین گرفتند.

انتخاب بستر مناسب

با توجه به ادامه دار بودن  پاندمی کرونا و نگرانی خانواده ها بابت به تاخیر افتادن آموزش کودکان، کلاس های آنلاین با استقبال چشم گیری رو به رو شد. 

یکی از چالش های برگزاری کلاس های آنلاین انتخاب پلتفرم مناسب برای برقراری کلاس ها بود. قطعا این نرم افزار باید ویژگی هایی چون سهولت دسترسی‌ و قابلیت نصب بر روی سیستم های مختلف را داشته باشد. تا خانواده ها بتوانند به راحتی آن را فراهم کنند و همینطور برای کودکان نیز مناسب باشد. یکی از اهداف ما استقلال‌ کودکان در انجام فعاليت های روزمره است. در نهایت با تحقیقات فراوان و مشورت با متخصصان در این زمینه، نرم افزار مناسبی انتخاب شد. یکی از آپشن های پلتفرم انتخابی ما، مدیریت فعالیت اعضا توسط خود کودکان بود که این موضوع در تقویت اعتماد به نفس آنها نیز موثر بود. 

برگزاری کلاس های آنلاین با کیفیت برای کودکان

متخصصین کیدو کیدزکلاب با برنامه ریزی دقیق و بررسی شرایط، محیطی امن برای کودکان در نظر گرفتند تا با کیفیت بالا درخدمت کوچولوها باشیم. کیدو کیدز کلاب با تاکید بر آموزش زبان انگلیسی در کلاس های آنلاین، و درنظر گرفتن سن طلایی یادگیری زبان دوم کودکان، با استفاده از روش Learning by doing یادگیری را برای کودکان شیرین و جذاب کرده است. در این روش آموزشها همراه با بازی و پخش موزیک انتقال داده میشه و کلاس از محیط خشک آموزشی به محیطی سرشار از انرژی، و سیستمی تعاملی تبدیل خواهد شد. 

در این مجموعه بعداز طراحی برنامه آموزشی، تاثیرگذار ترین اصل در برگزاری کلاسهای با کیفیت انتخاب مربی است. در کیدو کیدز کلاب مربی هایی خوش انرژی و عاشقان کار با کودک انتخاب می شوند و بر اساس شیوه های آموزشی کیدو کیدز ماه ها آموزش میبینند تا به بهترین نحو خدمت گذار شما عزیزان باشیم.

برگزاری کلاس های آنلاین با کیفیت برای مهدکودک
 

یوگا و موسیقی در کلاسهای آنلاین

در کیدو کیدز کلاب آنچه بسیار بااهمیت است، سلامت روان و سلامت جسمی کودکان هست و ما در کلاسهای آنلاین هم برنامه ای برای کوچولوها در نظر گرفتیم تا در کنار آموزش بر سلامت روان و جسم هم تاکید شود. و کوچولوها در کلاسهای آنلاین هر هفته یک جلسه یوگا و یک جلسه موسیقی دارند.

 
یوگا کودکان

یوگای کودکان تاثیرات مثبتی بر روی تمرکز آنها دارد و تکنیک های آرام سازی را آموزش میدهد و کودکان را به داشتن عادات سالم تشویق میکند و باعث افزایش خودآگاهی آنان می شود.
یوگا ورزشی رقابتی نیست، بنابراین یوگا در کودکان  این مزیت را به همراه دارد که می آموزند بدن هرشخص متفاوت است، بدن های مختلف  توانایی انجام کارهای متفاوتی دارد و همه بدن ها خوب هستند. هیچ کس در یوگا بهتر یا بدتر از دیگری نیست. همه ما فقط در حال کشف کردن بدن های خود هستیم و هرکس به روش خودش این را یاد میگیرد.
همان طور که یوگا به کودکان می آموزد با یکدیگر رقابت نکنند به آنها می آموزد که خودشان را همان طور که هستند بپذیرند و محترم بشمرند. در جامعه هرروزه افراد با پیام های بی شماری مبنی بر اینکه به اندازه کافی خوب نیستند دریافت می کنند اما با یوگا، کودکان یاد میگیرند خودشان را بپذیرند و دوست داشته باشند.
هر برنامه ورزشی که ازدوران کودکی شروع شود به بچه ها کمک می کند تا از نظر جسمی فعال و سالم بمانند. یوگا نه تنها آنها را تشویق به داشتن عادات سالم می کند بلکه رویکردی سالم برای غذا خوردن، توانایی آرام کردن خود و تمرکز ذهن در پیش می گیرد.

موسیقی کودکان

گوش کردن و یادگیری و نواختن موسیقی هم در سن 3 تا 6 سال در افزایش توانایی کودکان بسیار موثر است. موسیقی سه بخش مهم از وجود کودک را به صورت همزمان به تکاپو می اندازد و آن عقل، احساس و جسم اوست. تحقیقات نشان می دهد گوش دادن منفعلانه به موسیقی کودکان را باهوش تر می کند یعنی اگر از سنین کودکی فرزندتان را در معرض موسیقی بگذارید به روند رشد ذهنی او کمک زیادی کرده اید. اما مطمئنا این دسته از کودکان قابل مقایسه با کودکانی نیستند که به صورت فعالانه یعنی نواختن یک ساز به تمرین موسیقی پرداخته اند.
مطالعات دانشمندان نشان می دهد کودکانی که قبل از سن ۷ سالگی به تمرین موسیقی می پردازند، دارای هوش بهتری هستند که این روند تسریع هوش آنها با بزرگ تر شدنشان همچنان ادامه خواهدداشت. اما نکته جالب تر اینجاست که وقتی شما به یادگیری یک ابزار موسیقی می پردازید درگیر چالشی می شوید که مدام و مدام در زندگی تان ادامه خواهدداشت. مهارت موسیقی نیاز به تمرین و استمرار دارد و این استمرار کودک شما را همزمان با بزرگ شدن دنبال می کند و به او قدرت رویارویی با چالش های زندگی را خواهدداد.
یکی از بزرگ ترین مزایایی که استفاده از موسیقی برای کودکان به همراه می آورد تقویت اعتماد به نفس در آنهاست. وقتی کودک قادر به نواختن یک ساز باشد و بتواند در خلال نواختن شعر کوتاهی را نیز بخواند احساس غرور خاصی کرده درنتیجه به خود و توانایی هایش ایمان پیدا خواهدکرد. این اتفاق اعتماد به نفس خوبی را در او خواهد پروراند. علاوه بر این نواختن یک آلت موسیقی حس جسارت و شجاعت را در کودک پرورش خواهدداد چون مطمئنا مواقعی پیش خواهدآمد که او در مقابل شما و یا دوستان و اقوام به هنرنمایی بپردازد و درنتیجه چنین کودکی هرگز تبدیل به یک فرد کم رو نخواهدشد.
همه افراد می توانند مفاهیم مختلفی را بیاموزند. اما اینکه شخصی برچسب نابغه را به خود می گیرد به خاطر سرعت یادگیری اوست. موسیقی دقیقا روی سرعت یادگیری تان تاثیر می گذارد. اگر بتوانید در سنین کودکی فرزندتان را با موسیقی آشنا کنید روی سرعت یادگیری او تاثیر عمیقی گذاشته اید. موسیقی قدرت حل مسئله کودکان را بالا می برد چون او در خلال نواختن و تمرین موسیقی قوه تفکر خود را به کار می اندازد و از طریق تمرکز و تفکر به تمرین می پردازد. درنتیجه تفکر فرزند شما می آموزد که در هر کاری از قوه عقل و منطق خود استفاده کند.دوره های موسیقی مهدکودک کیدو کیدز کلاب

دوره های آنلاین، استقبال فوق العاده

با برگزاری دوره های آنلاین این کلاس ها به سرعت مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت و ما در آبان ماه1400 و تا به الان میزبان 1200 کودک از نقاط مختلف ایران و دیگر کشور ها هستیم. کودکانی در کشورهایی نظیر آلمان، کانادا، آمریکاو انگلیس و…. به خانواده کیدو اضافه شدن و با افتخار درخدمت آنها هستیم.  کیدو کیدز کلاب همواره به دنبال کسب مهارت و دانش در زمینه کودک بوده تا با روش های نوین سرفصل های آموزشی بروز دنیا را به کودکان شما آموزش دهد.

بسته های آموزشی مهدکودک آنلاین
 

پک های آموزشی کیدو کیدز کلاب

ثبت نام مهدکودک آنلاین به صورت ماهانه انجام می شود و هرماه باتوجه به برنامه ای که برای کوچولوها در نظر گرفته ایم، پک ها ارسال میشوند. پک ها شامل سازه های چوبی، پارچه های نمدی و آبرنگ و… متناسب با فعالیت های کلاسی کودکان می باشد. این پک ها قبل شروع دوره برای کوچولوهای عزیزمون به نقاط مختلف کشور ارسال شده تا در ابتدا دوره  وسایل کلاسی را داشته باشند و از فعالیت ها لذت ببرند. و کودکانی که ساکن مشهد هستن پک ها خدمتشون ارسال خواهد شد، یا به صورت حضوری از مجموعه دریافت خواهند کرد.

 
کتاب پیش دبستانی کیدو کیدز کلاب(هفت کتاب در یک کتاب) 

کتاب جامع پیش دبستانی 1 و 2

کتاب پیش دبستانی کیدو کیدزکلاب با توجه به شیوه آموزشی کیدو توسط متخصصین ما طراحی و نوشته شده تا روند آموزش برای کودکان تسریع یابد. این کتاب شامل مباحث ریاضی، علوم، زبان آموزی، لوحه نویسی، مهارتهای دست‌ورزی، زبان انگلیسی، هنر، وکاردستی های سه بعدی و برچسب می باشد.

با همه این توضیحات، آیا اساساً آموزش آنلاین به کودکان اثرگذار است؟

بله، در ادامه بیشتر در این باره توضیح می دهیم.

استفاده از شیوه های آموزشی خلاقانه

خلاقیت در آموزش منجر به یادگیری تاثیرگذارتر و بهتر کودکان می شود. در شیوه های آموزش مجازی معلمان با به کارگیری روش های خلاقانه آموزش را برای دانش آموزان جذاب تر می کنند. استفاده از روش های مدرن در آموزش نتایج خوبی را برای دانش آموزان به همراه خواهد داشت.

دانش آموز محور

آموزش مجازی یک شیوه آموزش دانش آموز محور محسوب می شود و معلم در آموزش آنلاین تنها نقش راهنما را برعهده دارد. دانش آموز به تنهایی زمان خود را برای آموزش و انجام تکالیف مدیریت کرده و از روش های مختلفی برای یادگیری استفاده می کند.

انعطاف پذیری ساعات درسی

این انعطاف پذیری به دانش آموز امکان می دهد در زمان هایی که آمادگی ذهنی لازم را دارد به یادگیری بپردازد و در نتیجه راندمان یادگیری او افزایش خواهد یافت.

دسترسی به کلاس ها بدون محدودیت مکانی

یکی از مهم ترین ویژگی کلاس های مجازی این است که دانش آموز بدون داشتن محدودیت مرزهای جغرافیایی به راحتی به تمام منابع آموزشی در هر کجای جهان می تواند دسترسی داشته باشد.

چرا کلاس های مجازی بهتر است؟

کلاس مجازی به دانش آموزان امکان انعطاف پذیری برای مطالعه را می دهد. آموزش مجازی بر خلاف آموزش سنتی که دانش آموزان ملزم هستند زندگی خود را با آن تطبیق دهند، به انها اجازه می دهد تا آموزش را در زندگی خود جای دهند.

مزایای آموزش مجازی چیست؟

کاهش هزینه ها، انعطاف پذیری در مطالعه و یادگیری، تعامل و ارتباط با کودکان دیگر و راه ارتباطی مناسب برای کودکان خجالتی یا کم صحبت.

 

برای مشاهده پاسخ پرسش های احتمالی خود می توانید از طریق لینک ” سوالات متداول ” اقدام کنید.

ثبت نام در مهد کودک آنلاین کیدو کیدز کلاب

پس از افزایش قابل توجه تعداد ثبت نام در مهدکودک مجازی ابر چارگوش، تیم ما تصمیم مهمی گرفت. این تصمیم بعد از آن گرفته شد که به این گرفت که انجام این فرآیند از طریق اینستاگرام با کندی و چالش مواجه شد. به همین منظور سامانه ای برای ثبت نام در پیش دبستانی و مهدکودک آنلاین توسط تیم المان طراحی شد. این سامانه از طریق لینک زیر در دسترس شما عزیزان است.

ثبت نام پیش دبستانی کیدو کیدز کلاب 
ثبت نام ثبت نام مهدکودک و پیش دبستانی کیدو کیدز کلابکودکان
ثبت نام مهدکودک و پیش دبستانی کیدو کیدز کلاب
جهت آشنایی با مراحل آنلاین ثبت نام مهدکودک دوزبانه کیدو کیدز کلاب می توانید از این لینک استفاده کنید.

یک دیدگاه بنویسید