در این مقاله به این موضوع مهم خواهیم پرداخت که بهترین مهدکودک مشهد، باید دارای چه ویژگی هایی باشد. سپس میزان سنخیت این ویژگی ها با مهدکودک کیدو کیدز کلاب مشهد را می سنجیم.

کلاس آنلاین مهدکودک
کلاس آنلاین مهدکودک
 
برپایی کلاس های مهدکودک به صورت آنلاین

یکی از ویژگی هایی که میتوان یک مهدکودک را نسبت به دیگر پیش دبستانی ها در مشهد بهترین دانست، کلاس آنلاین است. برگزاری کلاس ها برای کودکان به صورت آنلاین، یکی از نکاتی است که در ایام کرونا بسیار چاره ساز است. نگرانی خانواده ها در این حوزه بسیار زیاد بوده و هست. خانواده های زیادی در فرستادن کودکان خود چه به مهدکودک و چه به مدرسه تردید دارند. پس کلاس آنلاین مهدکودک می تواند چاره خوبی برای این مسئله باشد. البته آنلاین مهدکودک بودن صرف، به تنهایی چاره ساز نیست.

بهترین مهدکودک مشهد را می توان مجموعه ای دانست که کلاس های آنلاین خود را در ایام کرونا با حضور بیش از 1200 کودک در قالب حدود 120 کلاس 10 نفره برگزار کرده است. مهدکودک کیدو کیدز کلاب مشهد این افتخار را دارد که توانسته با جذب نظر خانواده ها و والدین، در این زمینه بسیار موفق عمل کند.

 
 

آموزش زبان انگلیسی در مهدکودک دوزبانه تعاملی کیدو کیدز کلاب

مدیریت و برگزاری کلاس زبان برای کودکان در قالب مهدکودک دوزبانه

ویژگی دیگری که می توان برای بهترین مهدکودک مشهد در نظر گرفت، برگزاری کلاس زبان است. دیگر درباره اهمیت آموزش زبان به کودکان و تاثیرات شگرفت آن زیاد می دانیم. مقاله ای در همین باب در وبسایت kiddokidsclub هم منتشر شده است که در این صفحه می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. روش آموزشی زبان انگلیسی در کیدز کلاب کیدو (ابرچارگوش) Learning by doing می باشد. که در این روش آموزش به صورت غیر مستقیم همراه با بازی و آهنگ با کودکان است.

آموزش زبان به کودکان در مهدکودک

اما باید گفت اکنون زبان به جزو جدایی ناپذیر از زندگی بدل شده است. حتی افراد مسن جامعه نیز، گاه مجبور به یادگیری برخی از کلمات و اصطلاحات زبان انگلیسی برای کار با رایانه یا موبایل می شوند. آموزش زبان ما با خیلی از موسسات متفاوت است. برای اینکه ما بتوانیم آموزش زبان انگلیسی را به عنوان دو زبانگی به کودکان آموزش بدهیم، دوره های آموزشی گوناگونی را در خارج ایران گذرانده ایم. به همین جهت می توان گفت شیوه آموزش زبان ما در ایران منحصربفرد است.

برای آموزش زبان به کودکان، ابتدا می بایست تصویر خودمان از دوزبانگی را تغییر دهیم. برای یادگیری زبان فارسی به یک کودک، تسلط به زبان مادری 3 سال زمان میبرد. در واقع با احتساب دوره جنینی  ۳ سال و ۹ ماه آموزش می بیند تا بتواند به زبان مادری خود سخن بگوید. حال آموزش زبان دوم سخت تر است، چون ذهن کودکان باید کلمات را تطبیق دهد. به همین جهت است که این امر به حداقل ۳ سال آموزش نیاز دارد. شاید کودکان زودتر بتوانند مکالمه داشته باشند، اما مثل زبان مادری در مورد همه مسائل نمیتوانند صحبت کنند و این موضوع کاملا طبیعی است. در کیدو کیدز کلاب آموزش با مدل دیگه ای ارائه می شود و کوچولوها لذت آموزش را حس می کنند.

آموزش زبان باید در دل سایر آموزش ها و همینطور در قالب بازی و سرگرمی به کودک آموخته شود. مهدکودک کیدو کیدز کلاب مشهد از بهترین متد آموزشی در راستای آموزش زبان انگلیسی به کودکان بهره می برد. آموزش زبان انگلیسی در مجموعه  همراه با موسیقی است حتما می پرسید چرا با موسیقی؟ چون گوش کودک بعد از گذشت مدتی با تلفظ های نیتیو آشنا میشود و بعد از  زمانی کوتاه  به راحتی متوجه جملات میشود. این مهم  را مدنظر داشته باشید که کودک باید چندین ماه در معرض زبان انگلیسی قرار بگیرد تا بتواند صحبت کند

کلاس موسیقی مهدکودک برای کودک
کلاس موسیقی مهدکودک برای کودک
برگزاری کلاس موسیقی برای کودکان

موسیقی خوب، روح و جسم انسان را جلا می دهد. یادگیری را سرعت می بخشد و حس شادی و شعف را تقویت می کند. اساسا استفاده از موسیقی برای آموزش، از جمله موضوعات بسیار اثرگذار در یک فرایند تربیتی است. پس اگر ویژگی های بهترین مهدکودک مشهد را می شماریم، بهتر است به این موضوع نیز توجه کنیم.

 یادگیری نت های موسیقی و آشنا شدن کودک با انواع سازها به قول اساتید موسیقی، تربیت یک گوش موسیقایی می تواند در آینده کودکان اثر گذار باشد. اگر جستجویی در میان مهدکودک های فعال و اثرگذار مشهد داشته باشیم و به دنبال بهترین باشیم، قطعا یکی از موفق ترین ها در این زمینه کیدو کیدز کلاب است. موسیقی یک عنصر مهم حیاتی در این مجموعه محسوب می شود.

کودکان به سرعت نسبت به کلاس موسیقی و همینطور، موزیک واکنش مثبت نشان می دهند. آموزش موسیقی در کیدز کلاب کیدو دقیقا مشابه زبان انگلیسی می باشد. مفاهیم پایه با قصه آموزش داده میشود و پشت هر قصه ای در کلاس موسیقی کلی مفهوم نهفته است و همین روند در آموزش بلز نیز وجود دارد کودک تا صدای زیر و بم را آموزش نبیند نمیتواند نت های موسیقی را آموزش ببیند و نوازنده شود

 

مربیان بهترین مهدکودک مشهد
مربیان مهدکودک کیدو کیدز کلاب
داشتن مربی مجرب در مهدکودک

ما در کیدز کیدز کلاب روشهای نوین آموزش به کودکان را با بهترین و به روز ترین ابزارهای کمک آموزشی روز دنیا ترکیب میکنیم  آموزش به کودکان علاوه بر اینکه باید مدام آپدیت شود نباید مثل علوم دیگر انتظار تکرار مکررات را داشت. ما باید کودکانی توانمند برای آینده تربیت کنیم کودکانی که یاد میگیرند بسازند و از شکست هرگز نترسند.

در کیدز کلاب کیدو بهترین تسهیلگران رو داریم

تسهیلگر چه کسی است؟ تسهیلگر کسی است که کلاس درس را به فضای شاد و خلاق تبدیل میکند . رابطه تسهیلگر با دانش آموز از بالا به پایین نیست یک رابطه برابر و افقی است. تسهیلگران در کیدز کلاب رشته مرتبط ندارند اما با افتخار اعلام میکنیم که عاشق کار با کودکه هستند و همین امر باعث کشف استعداد ها و بروز خلاقیت در آنها شده است‌. ما در کیدز کلاب کیدو از پر انرژی ترین و برترین تسهیلگران استفاده میکنیم و هر تسهیلگر چندین ماه آموزش میبیند 

کلاسهای حضوری و آنلاین  کیدز کلاب کیدو مربی محور نیست و تنها مربی متکلم وحده نیست هر آموزشی در قالب مشارکت تمام کوچولوها برگزار میشود و هر تایم کودکان فعالیت های مختلفی را تجربه  میکنند به عنوان مثال اگر قرار باشد در خصوص نانوا آموزش ببینند باهم نان می‌پزند و این باعث ملموس شدن آموزشها می شود. یک تیم ۸ نفره از متخصصین حوزه آموزش کودک و دکتری تخصصی در رشته های مختلف در اتاق فکر ما فعال هستند.  کار اصلی اتاق فکر این است که برنامه های روزانه اکثر هوش های چندگانه گاردنر با  روشهای مختلف به کارگرفته و تقویت شود برای هر آموزش مهد کودک حضوری و آنلاین از یک هفته قبل ساعت ها وقت گذاشته  می شود تا برنامه ها  با تمام جزئیات نوشته شود. برنامه آموزشی دقیق و با جزئیات به تمام مربیان مجموعه های حضوری و آنلاین ابلاغ و آموزش داده میشود.

پس بهترین مهدکودک مشهد، جایی است که پروسه انتخاب مربیان آن، با دقت و ملاحظات فراوان باشد. مربی از فیلترهایی از جمله آشنایی با زبان انگلیسی و روانشناسی به درستی عبور کند. مربیان مهدکودک کیدو کیدز کلاب مشهد، از میان بهترین و شاخص ترین افراد انتخاب می شوند.

 
خانه بازی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب
خانه بازی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب
فضای بازی و سرگرمی برای کودک

یکی از نکاتی که بسیار در اشتیاق کودکان به فضای مهدکودک موثر است، فضای خوب آن است. بهترین مهدکودک های مشهد نیز تمرکز زیادی روی این حوزه دارند. و تلاش می کنند که با استفاده از رنگبندی جذاب و گیرا، و وسایل آموزشی خوشرنگ و زیبا کودک را به فضا مشتاق کنند.

علاوه بر این بهره بردن از فضای بزرگ با امکان تحرک کودک نیز از دیگر نکاتی است که مهدهای کودک در مشهد به آن توجه ویژه ای دارند.

این نکته جدیدا بسیار مورد توجه قرار می گیرد که فضاهای تنگ، تاریک، با رنگ های خنثی یا مرده، بسیار در روحیه کودک اثر منفی می گذارد.

در همین راستا، مهدکودک کیدو کیدز کلاب مشهد با استفاده از بهترین متریال و اسباب بازی ها، کلاس های خود را (در ایام مجاز) در فضای خانه بازی اختصاصی خود برگزار می کند. این خانه بازی جدیدترین و بهترین اسباب بازی ها را در خود جای داده است.

ما در کیدز کلاب کیدو تا حد امکان از دیوار و درب استفاده نکردیم زیرا بر این مهم معتقدیم که هیچ اجباری در آموزش نیست با وجود اینکه در کیدو کلاسها بدون درب و پر از اسباب بازی هست اما کودکان هیچگاه تایم آموزش مشغول بازی نیستند چرا که تسهیلگران شعله شوق آموزش را در کودکان بیدار کردند.

در کیدز کلاب کیدو شاهد رژه برترین برندهای لوکس (برند آلمانی پلی موبیل) اسباب بازی دنیا هستید طبق روال همیشگی قبل از کرونا همچنان همه چیز در مجموعه حتی مداد رنگی ها و قیچی ها روزانه ضدعفونی و یا شسته میشوند همچنان در همه قسمت ها استفاده از  تب سنجی، پالس اکسیمتری ،  ماسک و ضدعفونی کلیه وسایل بعد از هر تایم انجام میشود.

ساعت های شناور مهدکودک

ساعت کاری در کیدز کلاب کیدو برای حضور کودکان متفاوت است و ما از نظرات بهترین روانشناسان در این امر کمک گرفته ایم.  ساعت حضور در صبح ها از ساعت ۸:۱۵ تا ۱۲ ظهر میباشد  و برای عصرها از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶:۳۰ می باشد. مهدکودک ابرچارگوش مشهد با استفاده از نظرات و تجربیات بهترین اساتید و روانشناسان ایران و جهان، در زمینه تعیین کلاس ها و ساعات حضور کودکان را دسته بندی می کند. که این موضوع برای خانواده ها نیز جذاب است.

تجربه و تخصص تیم اجرایی مهدکودک

یکی از نکاتی که در حوزه انتخاب بهترین مهدکودک برای شما در مشهد باید مهم باشد، تخصص تیم اجرایی و مدیریت مهدکودک در این حوزه است. تخصص و تجربه مسائلی است که به مرور زمان در یک مجموعه یا یک برند حاصل می شود.

پس از آن برند در ذهن مخاطب جایگاه خود را پیدا می کند و می تواند اثرگذاری خود را داشته باشد. حال باید دید این تجربه چه میزان کمک حال والدین و مربیان در مسیر آموزش کودک می شود.

بهترین مهدکودک مشهد را می توان جایی دانست که کادر اجرایی و تیم مدیریت آن مهدکودک، سالیان سال با کودکان کار کرده باشند.

مدیریت کیدو کیدز کلاب با سالیان سال تجربه در حوزه کار با کودک و مشاهده فضاهای آموزشی سایر کشورهای جهان، تمام همت خود را برای ارائه بهترین آموزش ها به کودکان شما به کار بسته اند.

جامعه کودکان و استقبال از مهدکودک
جامعه کودکان و استقبال از مهدکودک
استقبال از مهدکودک

تاکنون در بهترین مهدکودک مشهد بالغ بر 1200 کودک به صورت آنلاین در دوره های ماهانه و سه ماهه ثبت نام کرده اند و این میزان همواره در حال افزایش است. سیر صعودی میزان ثبت نام کنندگان مهدکودک و پیش دبستانی کیدو کیدز کلاب مشهد، نشان از کیفیت بالای دوره های آموزشی این مجموعه دارد.

در صورت تمایل به ثبت نام، می توانید از طریق این لینک برای این امر اقدام کنید.

ضمنا برای پاسخگویی سریعتر در مهدکودک کیدو کیدز کلاب مشهد می توانید از طریق چت آنلاین با ما گفتگو کنید.

2 Comments

  • رها مالکیدی 10, 1402

    باعرض سلام و وقت بخیر،من از نمایندگی ****** اصلا راضی نیستم،ناکارامد و بی تجربه بودن مربی رو میزارن پای شیطون بودن بچه،بجای اینکه به بچه ایکه تازه وارد اجتماع شده آموزش روابط و اجتماعی شدن رو بدن برای راحتی کار خودشون میگن واسه بچه ایکه هیچ مشکلی از هیچ لحاظی نداره مربی خصوصی بگیریم که بچه رو جدا از بقیه بچه ها بگیرن و بهش برچسب بزنن.
    واقعا بی سوادن و متاسفم براشون و امیدوارم خدا ازشون نگذره با کاری که با پسرم کردن.

    • adminفروردین 10, 1403

      با سلام و احترام، لطفا یک شماره تماس ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما صحبت کنند.

یک دیدگاه بنویسید