سالن برگزاری مراسم کودکان که توسط مهدکودک کیدو کیدز کلاب آماده شده است، منحصر به فرد ترین سالن جشن کودکان در مشهد است. خانواده هایی که برای جشن تولد، سالن را رزرو می کنند، در کنار کودکان خود، ساعات مفرحی را می گذرانند. مادرها در این سالن در کنار فرزندانشان می نشینند و بچه ها هم در فضایی امن، زیبا و متفاوت مشغول بازی و سرگرمی می شوند. وجود فضایی مخصوص بازی در کنار برگزاری مراسم جشن تولد، باعث می شود به بچه ها خیلی خوش بگذرد.

بادکنک-آرایی-سالن-جشن-تولد-مهدکودک-کیدو-کیدز-کلاب

خدمات سالن جشن تولد

خدمات سالن تولد مجموعه ابرچارگوش به گونه ای است که امکان پذیرایی برای 22 مادر و 22 کودک در آن وجود دارد. این خدمات شامل ظروف پذیرایی و میز و صندلی است. جزئیات لوازم تولد مثل کیک تولد، غذا و دکور مراسم جشن تولد کودک به عهده خود خانواده رزرو کننده سالن است. ذکر این نکته ضروری است که در سالن فقط سرو پذیرایی تهیه شده توسط خانواده صورت می گیرد و مایحتاج برگزاری مراسم به عهده خانواده هاست. در کنار وسایل پذیرایی از مهمانان، یک نیروی خدماتی هم برای مراسم از طرف مهدکودک کیدو کیدز کلاب حضور دارد. از دیگر نکات مهم در برگزاری مراسم جشن تولد در مهدکودک کیدو کیدز کلاب، این است که یک مربی همراه بچه ها درون سالن بازی حضور دارد تا با کودکان همراه باشد.

شرایط مراسم

تایم رزرو سالن مراسم جشن تولد کودک مهدکودک کیدو کیدز کلاب مشهد، سه ساعته است. در کل تایم های رزرو، عصرها و جمعه ها است و اغلب خانواده ها، ساعت 6 عصر تا 9 شب را انتخاب می کنند. امکان رزرو تایم بیشتر با پرداخت مابه التفاوت هزینه ممکن است.

اجازه ورود آقایان به سالن به هیچ وجه داده نمی شود! این سالن برای بچه های زیر 8 سال جذابیت بیشتری دارد. طبیعی است که به کودکان 12 یا 13 ساله در خانه بازی، به انداه کودکان کوچک‌تر خوش نگذرد. آدرس سالن تولد مهدکودک کیدو کیدز کلاب مشهد در بلوار جانباز، جانباز 10، تقاطع اول سمت راست، نبش توکلی 56 است.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر، پاسخ به سوالات، اطلاع از قیمت ها و شرایط رزرو سالن با شماره  09901108151 تماس حاصل فرمایید.

تصاویری از برگزاری جشن تولد