مهد آنلاین موفق
بسیاری از والدین نگران این هستند که مهد آنلاین مناسبی برای کودکان خود پیدا کنند و اینکه آیا کودک آن ها در این مهد ها اوغات خوشی را می تواند سپری کند؟

تا قبل از 3 سالگی هیچ آموزشی به کودک داده نمی شود برای همین والدین نگران این هستند که فضای مهد برای کودکانشان منایب است یا خیر. در این مهد ها کودکان جدا از یادگیری مطالب آموزشی می توانند بازی های مجازی که مناسب سن آن هاست بپردازند.

چه ویژگی هایی باعث متفاوت شدن یک مهد کودک آنلاین می شود؟

اگر کودکان در سن درستی وارد مهد کودک آنلاین شوند باعث می شود از لحاظ ذهنی، مهارت های اجتماعی و فکری رشد کنند.

اکثر کودکان در محیط خانه تنها هستند یا خواهر و برادر بزرگ تری دارند و نیاز دارند تا با هم سن و سالان خود ارتباط بر قرار کنند و از طریق ارتباط با آن ها بیاموزد.

یکی از ویژگی های مهمی که باعث می شود یک مهد مجازی بهترین خدمات را ارائه دهد مورد توجه قرار دادن نیاز های کودکان است. این نیاز ها شامل: ارتباط با دیگران، یادگیری زبان، یادگیری مفاهیم کلامی

کودکان در مهد کودک آنلاین چه مفاهیمی را بیاموزند

مطالبی که کودکان در مهد آنلاین می آموزند به رفتار های کودک در آینده کمک می کند. یک مهد آنلاین موفق باید نظم و انظبات را به کودک یاد دهد.تایم خوابیدن و بیدار شدن کودک و همچنین برنامه غذایی آن باید منظم باشد،

سطح اجتماعی، علمی و فرهنگی کودکان در مهد مجازی افزایش پیدا می کند، نظم داشتن کودک برای بهره مند شدن بیشتر کودک از مهد کودک آنلاین است، آموزش مطالب به صورت پی در پی و مرتبط و هدفمند،آموزش به صورت گروهی انجام شود.

با توجه به آنلاین بودن این مهد کودک ها باید به چند نکته اعم از ، طراحی گرافیکی جذاب محیط کاربری کودکان در سایت مجموعه و همچنین رابط کاربری آسان برای استفاده هرچه بهتر کودکان از امکانات و دسترسی راحت والدین به گزارش عملکرد فرزندشان توجه نمود. زیرا اگر رابط کاربری پیچیده طراحی شود باعث سردرگمی کودکان و همچنین والدین خواهد شد. این سردرگمی نیز باعث میشود کودکان از ادامه فعالیت در این بستر خسته و از فعالیت های آموزشی دور بشوند.

همچنین یک مهد آنلاین موفق باید برنامه ریزی برای تمامی ابعاد رشد کودکان داشته باشد و این برنامه ها را در اختیار والدین نیز قرارا دهد تا هم والدین نظارت بیشتر و راحت تری بر روی فرزندان خود داشته باشند و هم تعاملی بین والدین و مسئولین مهد آنلاین از طریق سایت یا به صورت حضوری و یا به روش های دیگر برقرار شود. این تعامل باعث رشد هرچه بیشتر مهد آنلاین خواهد شد.

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب