مهدکودک آنلاین شهریه و نرخ مهد کودک
شهریه های مهد کودک از طرف اداره بهزیستی استان خراسان رضوی از اول سال جاری تعیین می شود و قابل اجرا است.

مهد کودک های مشهد این شهریه رو در اول سال تحصیلی می توانند از خانواده ها دریافت کنند.

نرخ شهریه مهد کودک ها در مشهد

بر طبق اعلام سازمان بهزیستی مهد های 3 ستاره در مشهد برای شیرخوارگان 150 هزار تومان  و برا کودکان نوپا 140 هزار تومان است.

نرخ شهریه مهد های دو ستاره برای کودکان شیر خوار 125 برای گروه های دیگر 115تومان است.

شهریه مهد کودک های یک ستاره در شهر مشهد برای کودکان شیر خوار 105 هزار تومان و برای گروه های دیگر 90 هزار تومان است.

و نرخ شهریه مهد کودک های یک ستاره مشروط برای شیرخوار ها 70 هزار تومان و دو گروه بعدی کودکان نوپا و نوباوه 65 هزار تومان است. و روستا مهد ها هم 48 هزار تومان می توانند شهریه دریافت کنند.

 

نرخ شهریه مصوب برای مهدکودک در شهرستان های خراسان رضوی

نرخ حدودی شهریه مهد کودک شهرستان هایی مثل طرقبه شاندیز،نیشابور،قوچان و گناباد تربت حیدریه و کاشمر مهد کودک های سه ستاره برای کودکان شیرخوار 105 هزار تومان و گروه های دیگر کودکان 90 هزار تومان است.

هزینه مهد های کودک دو ستاره برای کودکان شیر خوار 80 و برای گروه های دیگر 73 تومان است.

مهد کودک های یک ستاره در گروه کودکان شیر خوار 65 هزار تومان و در گروه دیگر کودکان 55 هزار تومان است.

مهد کودک های یک ستاره مشروط ، در این شهرستان ها به ترتیب برای گروه اول 45 و دیگر گروه کودکان 40 تومان تعیین شده است.

و مهد های روستایی نیز در این شهرستان ها 38 هزار تومان شهریه دریافت می کنند.

نرخ شهریه مهد کودک در مه‌ولات، تربت جام، سرخس، چناران، بردسکن ودیگر شهرستان های خراسان رضوی برای مهد کودک 3 ستاره برای شیر خواران 95 هزار تومان و گروه های دیگر85 هزار تومان است. نرخ شهریه مهد کودک های 2 ستاره برای کودکان شیرخوار 70 هزار تومان و برای کودکان نوپا و نوباوه مبلغ 65 هزار تومان است. مهد های یک ستاره به ترتیب 60 برای شیرخواران و 55 برای دو گروه بعدی کودکان.

نرخ مهد های یک ستاره مشروط برای شیر خواران 50 و دیگر گروه ها 45 تومان است. و مهد کودک های روستایی نیز 33 هزار تومان است.

در این تعیین شهریه و دستورالعمل ها گروه های شیر خوار سنین 6 تا 18 ماه ونوپایان سنین 18 ماه و نوباوه ها سنین 3تا 6 سال را شامل می شوند.

همچنین این مهد کودک ها باید طبق دستورالعمل بهزیستی در فعالیت های خود حداقل 3 فعالیت فوق برنامه مثل ورزشی،فرهنگی و هنری را اجرا کنند و شهریه ای جدا گانه بابت این فعالیت ها از خانواده ها نگیرند.

دیگر موارد

وسایل بهداشتی مهد مثل وسایل مصرفی دستمال کاغذی،مایع دستشویی به عهده مهد است و بقیه وسایل از قبیل وسایل تحریر و کمک آموزشی را باید خانواده ها تعیین کنند.

همچنین چاشت و میان وعده کودکان طبق دستورالعمل سازمان بهزیستی به عهده والدین است و اگر مهد بخواهد ناهار کودک را تامین کند مبلغی اضافی تر از شهریه از خانواده ها میگیرد.

هزینه های اردو گردش علمی و تفریحی در هر ماه برای کودکان در مشهد 4 هزار تومان و در شهرستان ها 2 هزار و 500 است که از خانواده ها گرفته می شود.

این دستورالعمل ها باید در محلی که قابل دید خانواده ها باشد نصب شود.

طبق دستور العمل ها مهد های سه ستاره و دو ستاره اگر جابه جایی از نظر مکان و ساختمان داشته باشند باید طبق تعرفه مهد های یک ستاره شهریه دریافت کنند.

برای ثبت نام در کلاس های مهدکودک کیدو کیدز کلاب می توانید از طریق فرم ثبت نام کلیک کنید.

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب