ثبت نام مهدکودک آنلاین بهترین پیش دبستانی کشور کیدو کیدز کلاب
انتخاب پیش دبستانی یکی از مسائل اولیه و مهم برای کودکان ما است.

مسائلی در زمينه مهد کودک ها وجود دارد و قبل از ثبت نام پیش دبستانی توجه به آنها ضروری است.از جمله مكان مهد کودک ، امن بودن فيزیكی مهد کودک ، تخصص و علم مربيان و همچنين رفتار مناسب با کودکان است. در این مقاله می خواهیم به شما یک پیش دبستانی فوق العاده را در مشهد معرفی کنیم که کلاس های خود را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند.

لزوم تحرک و فعالیت جسمی برای کودکان

کودکانی که به پیش دبستانی می روند به دليل تعدد بازی ها و همبازی های بيشتر، نسبت به سایر کودکان فعال تر و پر تحرک تر می باشند. همچنین کودکانی نیز هستند که به مهد کودک ها نمی روند و بيشتر بازی های نشسته انجام داده و از همه این ها بدتر ، بخش زیادی از وقت خود را به تماشای تلویزیون می گذرانند که می تواند بر سلامت جسمی و روانی آنها تأثيرات منفی و بلند مدت بگذارد. کودکان در مهدکودک کیدو کیدز کلاب که به صورت حضوری در مشهد برگزار می شود؛ با انجام بازی های مختلف از توانایی های خود استفاده می کنند و تحرک کافی را دارند.

 اهمیت حضور کودک در محیط پیش دبستانی

قبل ثبت نام پیش دبستانی باید توجه نمود که فضا فیزیکی و اجتماعی پیش دبستانی تاثیر بالایی در آینده کودکان می گذارد. پیش دبستانی محيطی را برای کودک فراهم می کنند که کودک درآن خود را بشناسد. کودک از طریق این محل های بازی ، می آموزد که باید با دیگران شریک شود. از حقوق خود دفاع و به حقوق دیگران احترام بگذارد. بر خلاف تصور اکثر والدین ، مهدکودک ، فقط جایی برای بازی کردن نيست. بلكه کودکان در آنجا ، دائم در حال آموزش مهارت است و توانایی های خود را توسعه می دهد. مثال وقتی او در اتاق  بازی ،  به بازی می پردازد، اطلاعاتی در مورد خانواده و زندگی در خانه به دست می آورد. نقاشی، بازی با خمير و اینچنین فعالیتها به رشد عضلات بازوها و دست های کودک کمک می کند. که بعد ها این امر، او را در نوشتن یاری خواهد کرد.

علاقه مندی کودکان به حس آزادی و استقلال

قبل از ثبت نام پیش دبستانی باید توجه داشت که واقعيت مهمی که در جامعه امروز با آن روبرو هستيم و تهدیدی جدی برای آیندگان بشمار می رود، اهميت ندادن و یا به عبارتی دیگر ، ناچيز شمردن فضای بازی و جهان کوچک آنها می باشد. کودکان همواره دوست دارند در محيطی قرار گيرند که همواره مورد علاقه آنها باشد. محيطی باشد که بتوانند احساس استقلال کنند.  همچنين به محيط هایی علاقه مندند که حس آزادی کرده و آرامش خاطر داشته باشند. توجه به نقطه نظرات کودکان با در نظر گرفتن ضوابط و استانداردهای کمی وکيفی مربوط به فضا ، باعث خواهد شد که کودکان قبل از یادگيری، به محيط علاقه مند شوند و احساس کنند ، از اینكه در چنين جایی هستند ، خوشحالند.

مهدکودک و پیش دبستانی کیدو کیدز کلاب از بهترین پیش دبستانی های مشهد برای کودکان است. شما می توانید برای شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین از طریق لینک ثبت نام اقدام کنید.

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب