مهدکودک دوزبانه کیدو کیدز کلاب
اکثر والدین به دنبال پاسخ این سوال هستند : سن مناسب برای یادگیری زبان دوم چه سنی است؟ پدر و مادرها دوست دارند هرچه سریع تر کودک خود را با زبان دوم آشنا کنند و این امری شدنی است.

امروزه مهدکودک دو زبانه بسیار گسترده شده است. این امر به خواسته روانشناس ها انجام شده است. از نظر علم روانشناسی، یادگیری زبان دوم در سنین پایین تر، بهتر اتفاق می افتد. برای شروع زبان دوم، نیازمند یک مهدکودک دو زبانه خوب و حرفه ای هستید. مهدکودک دو زبانه کیدو کیدز کلاب با کمک مربیان مجرب و کاربلد در زبان های انگلیسی و فرانسوی در خدمت شما خواهد بود. کلاس هایی که در مهدکودک دوزبانه کیدو کیدز کلاب تشکیل می شود بر پایه زبان دوم تشکیل می شود. مربیان مهدکودک کیدو کیدز کلاب در بین آموزش های روزمره خود، زبان انگلیسی یا فرانسوی کلمات را هم آموزش می دهند.

زمان یادگیری زبان دوم

روانشناس ها معتقد هستند که به دو روش، کودکان می توانند زبان دوم خود را شروع کنند :

  • کودکان به همراه زبان اول خود، زبان دوم را هم یادبگیرند. این فرایند نیازمند پکیج های آموزشی یا کلاس های خصوصی است که به یادگیری کودک کمک کنند.
  • کودک پس از یادگیری کامل زبان اول( زبان مادری) ، زبان دوم خود را شروع کند. برای استفاده از این روش، مهدکودک دو زبانه مناسب ترین مسیر است.

در روش اول انعطاف پذیری ذهنی کودکان شاید بهتر باشد اما علم روانشناسی ثابت کرده است کودکانی که دو زبان را باهم شروع می کنند با مشکلات رشد زبانی مواجه خواهند شد. تثبیت دو زبان برای کودکان کمی سخت است. در این روش ممکن است که کودک دچار تداخل زبانی شود. با این حال، سنی دقیق را برای بهتر بودن یادگیری زبان دوم نمی توان بیان کرد. بیشتر افراد طرفدار سنین 5 تا 7 سالگی هستند. طبق تحقیقی که دانشگاه هاروارد آمریکا انجام داده است؛ به این نتیجه رسیده اند که یادگیری زبان دوم را باید از سنین پایین تر از دبستان شروع کرد.

مهدکودک دو زبانه کیدو کیدز کلاب، طی تحقیقاتی که انجام داده به این نتیجه رسیده است که یادگیری زبان دوم باید با توجه به چند مورد شروع شود :

  • کودک شما چقدر به یادگیری زبان دوم علاقه دارد؟
  • تسلط و یادگیری کودک تا سنین 4 سالگی در چه حد است؟
  • چند ساعت در روز والدین برای تثبیت یادگیری می توانند برای کودک وقت بگذارند؟
  • هوش و توانایی کودک برای یادگیری زبان دوم در چه حدی است ؟
  • آموزشگاه خصوصی یا کانون؟
دغدغه انتخاب کلاس زبان و مربی

انتخاب کلاس و مربیان زبان مسئله ای مهم و سخت است. ما برای آسودگی شما در مهدکودک دو زبانه کیدو کیدز کلاب، شروع به آموزش زبان های دیگر کرده ایم. آموزش زبان انگلیسی و فرانسوی از عملکرد های ما در مهدکودک دو زبانه کیدو کیدز کلاب است. 80 درصد از مربیانی که ما در مهدکودک کیدو کیدز کلاب استخدام کرده ایم؛ در رشته های ادبیات، مترجمی و تدریس زبان انگلیسی و فرانسوی تحصیل کرده اند و به این دو زبان تسلط کافی دارند. کلاس های مهدکودک دو زبانه کیدو کیدز کلاب،  با انرژی و شور و اشتیاق بالای کودکان برگزار می شود. این موضوع باعث می شود تا یادگیری برای کودکان راحت تر باشد. برای ثبت نام در کلاس های مهدکودک کیدو کیدز کلاب می توانید از طریق وب سایت، اقدام کنید.

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب