مربی مهدکودک آنلاین ابرچارگوش کیدو کیدز کلاب
آیا تا به حال به ساختار یک مهد کودک فکر کرده اید؟ به نظر شما انتقال یک مهد کودک حقیقی به مهد آنلاین امکان پذیر است؟ مهد مجازی همان نمونه حقیقی است فقط در بستر فضای مجازی که ظاهر و میزان هزینه ها مطلوب تر شده است. فضا از ساختمان به یک سایت اینترنتی تغییر کرده است.
مهد کودک آنلاین(مجازی) چیست؟

مهد آنلاین همان مهد حقیقی در بستر مجازی است. مربی آموزشی برای بخش های مختلف دارد. برای مدیریت این مهد مجازی هزینه ها به صرفه تر است، زیرا هزینه حامل های انرژی مثل برق و آب و گاز حذف می شود.

اجاره مکانی برای مهد کودک نداریم. برای طراحی این سایت ها و مهد های آنلاین طراحان باید از فضای رنگارنگ و شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان استفاده کنند. این سایت ها هم برای راه اندازی نیاز به مجوز های به خصوصی دارد و همچنین باید آموزش ها را مناسب سن مخاطبان این سایت در نظر بگیرند

مهد آنلاین یا حقیقی کدام را انتخاب کنیم؟

سوال این است که کدام مهد کودک را باید انتخاب کرد حقیقی یا مجازی؟ باید دید کدام مهد برای شما مزایای بیشتری دارد، برای مهد حقیقی بیرون بردن کودک هزینه رفت وآمد مطرح است اما در مهد مجازی(آنلاین) شما نیاز به بیرون بردن کودک خود ندارید. کودک شما در کنار شما بازی میکند،یاد می گیرد،و شما ناظر بر یادگیری و ارائه مطالب به او هستید. در مهد آنلاین شما نگرانی کمتری از بابت کودک خود دارید و مثل مهد حقیقی نگران خطرات بیرون از خانه کودک خود نیستید. بعضی مواقع پیش آمدن مسافرت های ضروری و تفریحی ممکن بود که کودک شما از مهد حقیقی خود غیبت کند اما در مهد آنلاین(مجازی) کودک  شما میتواند در هر مکان و زمانی از آموزش ها استفاده کند. اما این نوع مهد ها ممکن است برای والدین شاغل زیاد مفید نباشد زیرا که نمیخواهند کودک خود را تنها بگذارند و به دنبال محیطی برای تنها نبودن کودک خود هستند و ترجیح می دهند از مهد های حقیقی و سپردن کودک به چنین مکان هایی استفاده کنند.

در مهد آنلاین آموزش ها باید بر اساس سن، بهره هوشی کودکان مختلف تقسیم بندی شوند. در این مهد های مجازی  آموزش ها به صورت  بازی و سرگرمی، برنامه و موسیقی به کودکان ارائه می شود. این برنامه ها باعث ایجاد ذهنی خلاق و پویا برای کودکان می شود. مربیان مهدکودک آنلاین کیدو کیدز کلاب با شور و انرژی که دارند، کودکان را به شوق خواهند آورد.

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب