آموزش زبان انگلیسی کودکان مهدکودک دوزبانه
دراین مقاله قصد داریم که  والدین را برای ثبت نام غیرحضوری کودکان خود آگاه کنیم.

امروزه به دلایل مختلفی نظیر شیوع کرونا، کمبود وقت یا حتی ترافیک زیاد در خیابان ها ثبت نام کودکان در مهد کودک به صورت غیر حضوری  در مشهد طرفداران زیادی پیدا کرده است.مهد کودک ها نیز از این قائده مستثنی نبوده اند. با شیوع بیماری کرونا بسیاری از مراکز به صورت غیر حضوری به کار خود ادامه دادند.در این بین آموزش و پرورش نیز بیکار نبوده و توانسته است تدابیری بیاندیشد.


مهد کودک کیدو کیدز کلاب به علت شیوع بیماری کرونا ثبت نام کودکان مشهد و دیگر شهرستان ها را به صورت آنلاین از طریق فرم ثبت نام انجام می دهد.
جهت ثبت نام کودک خود در مهدکودک کیدو کیدز کلاب می توانید از طریق فرم ثبت نام اقدام کنید.

به خاطر این شرایط مهدکودک کیدو کلاب کلاس های آنلاین خود را راه اندازی کرده است؛ تا کودکان را از خطر بیماری کرونا حفظ کنند. امروزه کلاس های آنلاین مهدکودک کیدو کیدز کلاب با بیش از 1200 کودک در حال برگزاری است.

کلاس موسیقی مهدکودک برای کودک
کلاس موسیقی مهدکودک برای کودک

بسیاری معتقدند که ممکن است مقطع پیش دبستانی از سایر مقاطع تحصیلی مهم‌ تر باشد. زیرا این دوره برای کودکانی که قرار است وارد محیطی متفاوت از خانواده شوند بسیار ضروری است.

ثبت نام غیرحضوری در مهد کودک مشهد دارای چه شرایطی می باشد؟

بسیاری از خانواده ها و والدین به دلایل مختلف نتوانسته اند کودکان خود را در مهد کودک ثبت نام کنند. به همین دلیل مهدکودک مشهد تصمیم گرفت تا ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری انجام دهد. تا همه ی کودکان بتوانند از این امکان استفاده کنند.

طبق شرایط فعلی جامعه( ویروس کرونا و محدودیت ها) ، والدین دیگر نیازی نیست تا برای ثبت نام به صورت حضوری به مهد کودک بروند. آنها میتوانند تمام شرایط ثبت نام کودک خود را در مهدکودک غیر حضوری مشهد به صورت مجازی و آنلاین انجام دهند.این کار دارای مزایای بسیاری برای والدین می باشد. زیرا هم در هزینه ها و هم در وقت آنها بسیار صرفه جویی میشود.

آموزش های مجازی برای مهد کودک ها

کودکان ما بین سن 4 تا 6 سالگی از بهترین یادگیری بهره می برند. آنها در این سن تمام محتوای آموزشی را به راحتی دریافت میکنند و آن را به مرحله ی عمل می رسانند. به همین دلیل والدین باید تمام تلاش خود را در جهت آموزش به کودکان انجام دهند.

از آنجایی که در جوامع امروزی برای تمامی کودکان امکان حضور در مهد کودک وجود ندارد، بسیاری از مهد ها تلاش خود را کردند تا بتوانند فعالیت خود را به صورت مجازی ادامه دهند. به همین دلیل ثبت نام در مهد کودک مشهد را به صورت غیر حضوری برگزار کردند. تا تمامی کودکان بتوانند از این مقطع تحصیلی بهره کافی را ببرند.

روش های آموزش به صورت غیر حضوری

بسیاری از والدین به دلیل عدم یادگیری مناسب به صورت غیر حضوری نگرانند. زیرا ممکن است بسیاری از کودکان نتوانند با این روش ارتباط برقرار کنند و آنچه که لازم و ضرورریست را یاد بگیرند.

اما مهد کودک کیدو کیدز مشهد توانست با بکارگیری روش های مدرن در عرصه ی آموزش، تمامی این نگرانی ها را برطرف کند.

درکل والدین میتوانند به دو صورت کودکان خود را در مقطع مهد کودک ثبت نام کنند. آنها میتوانند برای ثبت نام از مراکز دولتی کمک بگیرند. یا برای بهره مندی بهتر میتوانند به صورت غیر حضوری در مهد کودک مشهد ثبت نام کنند.

ثبت نام در مهد کودک مشهد به صورت غیر حضوری دارای چه مزایایی می باشد؟

ثبت نام کودکان در مهد کودک مشهد به صورت غیرحضوری دارای مزایای فراوانی می باشد. که در ذیل به چند مورد از آنها اشاره میکنیم:

  • ارتقای سطح ارتباط اجتماعی

کودکان در بدو ورود به مهد کودک، نحوه ی برقراری ارتباط اجتماعی را یاد می گیرند. البته زمانی که این مقطع به صورت غیر حضوری برگزار شود شرایط برای کودکان نیز تغییر میکند. آنها دیگر به صورت مستقیم با کسی در ارتباط نیستند. پس بعد از ثبت نام در مهد کودک مشهد، مربیان تلاش میکنند تا برنامه های کلاس های مجازی را به گونه تنظیم کنند تا کودکان در آن بتوانند با سایر کودکان ارتباط برقرار کنند.

آنها با انجام کارهای گروهی مهارت هایی نظیر گفت و گوی متقابل با دوستان، کمک کردن به هم نوعان، بازی های گروهی را یاد می گیرند.

  • رسیدن به درجه ی استقلال طلبی

معمولا کودکان از ورود به مهد کودک ترس و واهمه دارند. زیرا پس از ثبت نام در مهد کودک دیگر والدین نمیتوانند در کنار آنها باشند. کودکان یاد می گیرند که  باید بتوانند به تنهایی از پس کارهای خود بر بیایند.

یکی از مهمترین مزایای ثبت نام در مهدکودک مشهد به صورت غیر حضوری این است، که کودکان دیگر ترس از جدایی والدین را ندارند. در عین حال با برنامه های مربیان این ویژگی در آن ها رشد میکند.

کودکان از طریق انجام برخی از کارها به صورت مستقلانه، مفهموم خودباوری را یاد میگیرند.

  • ایجاد اعتماد به نفس در کودکان

مربیان در مهد کودک مشهد، پس از برگزاری کلاس ها به کودکان تکالیفی را واگذار میکنند. کودکان پس از انجام این تکالیف به صورت مستقل، به مفهوم اعتماد به نفس دست پیدا می کنند.

  • یادگیری مهارت خواندن و نوشتن

کودکان پس از ثبت نام در مهد کودک مشهد، باید مهارت هایی را آموزش ببینند. که یکی از این مهارت ها یادگیری خواندن و نوشتن می باشد. کودکان در مهد کودک مشهد به مفاهیم اولیه خواندن و نوشتن پی میبرند. ثبت نام کودکان در مهد کودک مشهد به کودکان کمک میکند تا برای ورود به مدرسه آمادگی لازم را کسب کنند.

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب