خانه بازی کودک تعمیرات خودرو مهد کودک حضوری ابرچارگوش
ساخت خانه بازی کودکان امری تخصصی است که نیاز به تجربه بالا دارد. ابتدا پیدا کردن مکان مناسب و مقرون به صرفه برای تاسیس خانه‌ بازی و خرید وسایل خانه بازی کودک نیاز است. همچنین باید مجوز خانه بازی کودک را از شهرداری منطقه ای که مکان خانه‌های بازی کودک در آن قرار دارد دریافت کنید. پس از انتخاب فضا و مکان مناسب باید به دنبال خرید وسایل و نصب وسایل ایمنی با تاییدیه استاندارد باشید. و بیمه مسئولیت رفت، باید برای خرید بهترین و با کیفیت ترین محصولات با متخصصین و کارخانه جات تولیدی به طور مستقیم در تماس بوده و مشورت لازم را جهت خرید وسایل خانه بازی بگیرید.

 

وسایل بازی مورد نیاز برای ساخت خانه‌های بازی کفپوش مناسب دیوار پوش تاب و سرسره، استخر توپ، ترامبولین و تزئین مناسب محیط متناسب با سلیقه کودکان. شما برای ساخت خانه بازی کودک باید سلیقه تمام کودکان را در نظر بگیرید. برای تاسیس خانه بازی کودک نیاز به ارائه مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی و سابقه کاری مرتبط دارید و برای آقایان داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت از سربازی لازم است. اگر خانه بازی شما قرار است قسمت آموزش هم داشته باشد، باید از معلمین بین سن 20 تا 45 سال با 2 سال سابقه کاری و داشتن کارت بهداشت برای همکاری دعوت به عمل آورید.

شرایط مدیر و مسئول خانه بازی کودک

این شخص باید تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد. حداقل سن 25 و حداکثر سن 65 سال است. این شخص باید فاقد سوء پیشینه کیفری و معتاد به مواد مخدر نباشد، و حداقل 5 سال سابقه فعالیت فرهنگی و هنری داشته باشد.

اصول ایمنی خانه بازی کودک

جنس سطح زمین بازی بسیار مهم است، زیرا کودکان در هنگام بازی با وسایل ممکن است زمین بخورند. برای جلوگیری از جراحات، نوع کفپوش ها که در زیر وسایل بازی قرار دارند باید نرم و حجیم باشد. تا هنگام سقوط کودک از جراحت کودک جلوگیری کند. و همچنین زمین بازی باید یکنواخت بدونه چاله و برآمدگی باشد و فاقد نخاله هایی مثل سنگ، شاخه، تکه آهن، سیمان، شاخه و ریشه درختان باشد ارتفاع بیش از 2.5 متر برای وسایل غیر مجاز است. ارتفاع باید زیر 2.5 باشد و زیر وسایلی با این ارتفاع باید حتما با خاک اره، شن یا ماسه پر شود.
طراحی فضا باید به گونه ای باشد که برای سنین متفاوت وسایل بازی مناسب سن قرار داده شود و به صورت کاملا جدا و مجزا باشد.

خانه بازی ابرچارگوش با نام تجاری کیدو کیدز کلاب، یکی از مجهزترین و نوین ترین ها در نوع خود است. در این خانه اسباب بازی، انواع و اقسام لوازم و وسایل بازی کودک برای سنین گوناگون گردآوری شده است. علاوه برموارد ذکر شده خانه بازی ابرچارگوش بهترین خانه بازی و مهدکودک مشهد و حتی ایران تلقی می شود. که تصاویر آن نیز در اینستاگرام کیدو کیدز کلاب نیز موجود است.

2 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب