خانه بازی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب

مهد کودک ها مرجع بسیار خوبی برای آموزش و پروش کودکان هستند. اساسا مهدکودک ها هستند که کودکان را برای ورود به مدرسه آماده میکنند. سرمایه گذاری روی کودکان 3تا 7 سال برای یک عمر کودک است زیرا در این 4 سال رشد شخصیت اصلی کودک شکل می گیرد.

رشد و توسعه یک جامعه بستگی به آموزش و پرورش مناسب دارد که این آموزش ها بر پایه اعتقادات،فرهنگ و سیاست های تربیتی آن جامعه است. آموزش و پرورش کودکان در سنین 3تا 7 سال بسیار مهم است از این رو والدین باید تعیین درست جایگاه این دوره اقدام کنند. در قوانین ایران آموزش و پرورش مسئول دوره پیش دبستانی است. و سازمان هایی مثل بهزیستی ، ارشاد نیز در این امر مشارکت دارند. اما این مشارکت به نحوی موجب نا هماهنگی در این دوره حساس شده است که باید این نا هماهنگی را برطرف کرد. آینده هر جامعه ای به آموزش و پرورش آن بستگی دارد و برای آسیب های ممکن در دوره نوجوانی و جوانی تنها راه توجه به آموزش کودکان در سنین زیر 7 سال است.

اهمیت آموزش مهد کودک و پیش دبستانی

مهد کودک بهترین مکان برای استعدادیابی کودکان است. در مهد کودک ها آموزش ها به طور غیر مستقیم و همه جانبه است و به جای معلم مربی در روند این آموزش ها دخیل است. مهدکودک آموزش هایی مثل ورزش ،موسیقی، مسایل اعتقادی، زبان دوم، بازی های گروهی و آزاد را در دستور کار می گذارد، که به رشد همه جانبه کودک مربوط می شود. در مهدکودک استعدادهای پنهان کودک رو نمایی می شود.

کودکانی که در سن 2 تا 4 سالگی در مهد کودک اوقات خود را می گذرانند ضریب هوشی و مهارت ارتباطی بالاتری دارند و در هنگام رفتن به مدرسه آموزش پذیری بالاتری دارند.

آموزش کودکان در مهد کودک باعث می شود که کودکان خلاق تر و دامنه لغات آن ها وسیع تر و قوه تخیل فراتری داشته باشند.

هزینه کردن در زمان مهد کودک برای کودک بسیار به صرفه تر از هزینه در سنین نوجوانی است. مهارت های اصلی و اولیه زندگی در زیر سن 7 سالگی اتفاق و در کودک به ثبات می رسد

پیشنهاد برای والدین

در زندگی ما سرمایه های اصلی کودکان هستند،. کودکان مثل مومی نرم میمانند که باید شکل بگیرند. برای ساختن شکلی منحصر به فرد باید کودکمان را در محیط آموزشی پر باری بگذاریم. امروزه خانه که اولین محیط آموزشی کودک است کافی نیست و کودکان نیاز های متفاوت تری نسبت به کودکان در گذشته دارند.

برای اینکه استعداد کودک خود را کشف کنیم باید او را در مرکزی ثبت نام کنیم که آموزش ها به صورت همه جانبه است. کودکان برای استعداد یابی باید حضور مستمر در مهد کودک و پیش دبستانی داشته باشند.

با توجه به مسائل ذکر شده، ثبت نام و انتخاب یک مهد کودک مناسب برای ثبت نام امری بسیار مهم و حیاتی است. بر همین اساس پیشنهاد میکنیم از امکانات مهدکودک و خانه بازی کیدو کیدز کلاب اطلاعات کافی ثبت کنید و برای ثبت نام از طریق این لینک اقدام کنید.

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب