خانه بازی مهدکودک کودکان کیدو کیدز کلاب اسباب بازی
خانه بازی کودک یکی از مکان هایی است که به کودکان کمک می کند تا بازی های آموزنده و مناسبی را تجربه کنند. این بازی ها موجب می شود تا کودکان با محیط اطراف خود، ارتباط برقرار کنند. امنیت یکی از مهم ترین مواردی است که باید در خانه بازی رعایت شود. خانه بازی کودک باید علاوه بر امنیتی که دارد، امکانات مناسبی را به کودکان ارائه بدهد. خانه بازی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب یکی از مجهز ترین خانه بازی های ایران است. محیط خانه بازی کیدو کیدز کلاب متناسب با خواسته و نیاز های کودکان طراحی شده است. در خانه بازی، علاوه بر بازی و سرگرمی، اعتماد به نفس کودکان هم رشد می کند. بازی در بین همسن و سال ها موجب رشد تعامل اجتماعی کودکان می شود.

 

اقدامات مجموعه خانه بازی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب بر پایه ی رشد کودکان برنامه ریزی شده است. مهدکودک کودک کیدو کیدز کلاب مشهد دارای یک خانه بازی است که از بهترین امکانات کودک برخوردار است. راه اندازی خانه بازی نیازمند شرکتی با سابقه و با تجربه در زمینه کودک است. خانه بازی کیدو کیدز کلاب به همراه تجربه زیاد شروع کرده است.

موارد مورد اهمیت در ساخت خانه بازی

وسایل خانه بازی باید در جهت مناسبی تجهیز شود. خانه بازی کیدو کیدز کلاب، سعی کرده است که به عنوان بهترین خانه بازی مشهد عمل کند. برای تاسیس خانه بازی، اگر سرمایه خوبی دارید فضای بزرگ تری را در نظر بگیرید. فضای بزرگ برای جنب و جوش و تحرک کودکان مناسب تر است و دلیلی خواهد شد تا والدین، کودکان شمارا به خانه بازی بیاورند. مکانی که قصد دارید برای خانه بازی تاسیس کنید باید فضایی سربسته و استاندارد باشد. از مسائل مهمی که باید به آن توجه کنید، امنیت خانه بازی کودک است. خانه بازی باید برای کودکان ایمنی سازی شود. در هنگام چیدمان وسایل در نظر داشته باشید که سطح های تیز و خطرناک را با ضربه گیر بپوشانید. اگر در خانه بازی کودک پله ها قرار دارد، حتما از حفاظ محکم و استاندارد استفاده کنید.

ابزار و وسایل مورد نیاز

پس از اینکه فضای استاندارد و مناسبی را برای خانه بازی انتخاب کردید، باید اسباب بازی های جذاب تهیه کنید. وسایل بازی باید در کنار استاندارد بودن، جدید و گیرا باشد. سعی کنید اسباب بازی های خانه بازی را در اندازه های متنوع و مختلف خریداری کنید. خانه بازی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب با رعایت تمام نکات استاندارد، سعی دارد تا فضا را به بهترین شکل ممکن اداره کند. ما، در بهترین خانه بازی مشهد سعی کرده ایم تا اسباب بازی و تجهیزاتی را استفاده کنیم تا از نظر کودکان جذاب و خاص باشد؛ این باعث می شود تا کودک لذت بیشتری در بازی داشته باشد.

خانه بازی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب سعی کرده است تا قبل از تهیه و آماده سازی وسایل کودکان، تحقیقاتی انجام دهد و بهترین اسباب بازی ها برای سنین مختلف را تهیه کند. باید توجه داشته باشید که خرید اسباب بازی خوب مستحق این است که بدانید برای چه سنینی  چه اسباب بازی مناسب است؟

برای کودکان نسل جدید باید اسباب بازی و وسایلی تهیه کنید که مدرن تر باشد. می توانید از وسایلی مانند : استخر توپ، اسباب بازی های الکترونیکی (ماشین برقی – ربات – ماشین کنترلی – هواپیما ) ، ترامپولین و …

8 توصیه فوق العاده
  • خانه بازی خود را در محلی ایجاد کنید که قبلا در آن مکان تاسیس نشده باشد.
  • خانه‌بازی کودک باید در موقعیتی تاسیس شود که به راحتی پیدا شود و قابلیت دسترسی مناسبی داشته باشد.
  • خانه ‌های اسباب بازی باید حداقل مساحت 80 مترمربع داشته باشد.
  • یک خانه بازی مناسب باید سرویس های بهداشتی تمیزی برای استفاده کودکان داشته باشد.
  • سرمایش و گرمایش یکی از مسائل مهم در خانه بازی است که باید به آن توجه داشته باشید.
  • کفپوش یکی از بخش های مهم برای خانه بازی است. کفپوش های یک خانه بازی استاندارد باید بهداشتی و مناسب باشد. کودکان ممکن است بر روی کفپوش بیافتند. اگر کفپوش های مناسبی خریداری نکنید ممکن است موجب انتقال بیماری های مختلف به کودکان شود یا به آنها صدمه بزند.
  • فضای خانه بازی باید رنگ آمیزی مناسب و روشنی داشته باشد. رنگ هایی که در دیوار های خانه بازی استفاده می شود، باید برای کودکان نشاط آور باشد. سعی کنید قبل از رنگ آمیزی، درباره روانشناسی رنگ ها مطالعه کنید یا از یک روانشناس کمک بگیرید.
  • مهم ترین مسئله در خانه بازی و مهدکودک رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی است. سعی کنید با رعایت نکات مربوطه، فضایی مناسب ایجاد کنید. مهدکودک و خانه بازی کیدو کیدز کلاب سعی کرده است تا شرایط ایمنی را به بهترین شکل ممکن برای کودکان شما فراهم کند.
تفاوت خانه بازی و مهدکودک چیست؟

مهدکودک و خانه بازی کودک تفاوت هایی جزئی باهم دارند. اکثر افرادی که مهدکودک تاسیس می کنند در کنار آن خانه بازی هم ایجاد می کنند. این کار سختی خود را دارد و نیازمند تجربه و سابقه درست است.

 مهدکودک و خانه بازی کیدو کیدز کلاب توانسته است بیش از 4 سال به بهترین شکل ممکن این مسیر را پیش ببرد و رضایت بالایی از والدین و کودکان بگیرد. کیدو کیدز کلاب توانسته است با عملکرد فوق العاده خود، جز بهترین خانه های بازی مشهد باشد. تفاوت مهدکودک و خانه بازی در زمان آنهاست. مهدکودک وسایل محدودی دارد و ساعات خاصی کودکان می توانند از آن امکانات استفاده کنند. همچنین مربیانی هستند که مسئولیت کودکان شما را بر عهده دارند.

وسایلی که در خانه بازی کودک استفاده می شود، کاملا متناسب با سنین کودکان خریداری شده است و آسیبی به آنها نمی زند. اگر خانه بازی به صورت حرفه ای تجهیز شده باشد محافظ و مربیانی برای کودکان حضور دارند که مطابق با مکان آموزش دیده شده اند. از لحاظ ایمنی و امنیت خانه های کودک استاندارد بالاتری نسبت به مهدکودک ها دارند.

پرسنل خانه بازی

تاسیس یک خانه بازی استاندارد نیازمند پرسنلی کاربلد و با تجربه است. مهدکودک و خانه بازی کیدو کیدز کلاب از پرسنلی مجرب، حرفه ای و توانمند استفاده می کند. سمت هایی که برای تاسیس یک خانه بازی نیاز دارید شامل :

  • مدیرکل : مدیر کل یک خانه بازی کودک باید سنی بین 30 تا 65 داشته باشد. کاملا ایرانی و تابع کشور جمهوری اسلامی ایران باشد. در صورتی که دارای سابقه، سوء پیشینه کیفری یا اعتیاد باشد اجازه تاسیس نخواهد داشت. مدیرکل خانه بازی کودک بهتر است پیش زمینه ای در حوزه کاری کودک و محیط کودک محور داشته باشد.
  • مدیر داخلی: به غیر از مدیر کل که مسئولیت نظارت بر کل کارکنان و خانه بازی را دارد؛ باید مدیری داخلی وجود داشته باشد تا به کل خانه کودک احاطه داشته باشد. برنامه ریزی،نظارت و سازمندهی تیم می تواند از مسئولیت های یک مدیر داخلی خانه کودک باشد.
  • کارمند ( برای ثبت نام ) : خانه بازی نیازمند فردی است که به امور اداری و شرایط ثبت نام مسلط باشد و بتواند به بهترین شکل ممکن وظایف خود را در قبال والدین انجام دهد.
  • مربی مهدکودک ( محافظین ) : مربیان وظایفی مهم در قبال کودکان دارند و باید توانایی انجام این مسئولیت را داشته باشند. ترجیحا مربیانی که برای خانه کودک هستند باید سنینی زیر 25 سال داشته باشند تا شور و شوق بالایی از خود نشان دهند. در استخدام مربیان خانه کودک باید سخت گیری هایی انجام شود تا بازخورد منفی از والدین یا کودکان نداشته باشید. مربیان باید مورداعتماد والدین باشند.

 

خانه بازی کیدو کیدز کلاب در همین راستا برای خدمت رسانی آماده است

1 دیدگاه

یک دیدگاه

  • فریبادی 28, 1402

    سلام ممنونم مفید بود

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب