ثبت نام در پیش دبستانی مشهد آنلاین و حضوری

مربیان پیش دبستانی نقش بسیار مهمی در کیفیت آموزش در پیش دبستانی ها دارند. مربیان باید مهارت های لازم برای به وجود آوردن شرایطی که کودکان بتوانند مهارت های حرکتی، روانی، اجتماعی و زبان شناسی خود  را شکوفا کنند را داشته باشند. یک مربی با تجربه باید قادر باشد برنامه های آموزشی و رشدی کودکان را به صورت اثر بخش ارزیابی کند و رشد خود را هم ارتقاء بخشد.مربیان باید ویژگی هایی مثل سلامت روانی،بدنی،عاطفی و قدرت تشخیص و قضاوت داشته باشند. حال باید دید ثبت نام در کدام پیش دبستانی این ویژگی ها را برای ما محقق می سازد.

 

ویژگی های مربی پیش دبستانی

برای ثبت نام در پیش دبستانی تحقیق در مورد یک مربی خوب و با تجربه بسیار مهم است. زیرا آن مربی علاوه بر اینکه رفتار و برخوردش روی کودک شما تاثیر می گذارد آموزش مهارت ها و رفتار های درست به کودک شما هم به عهده آن مربی است.

یک مربی خوب باید تا حدودی رابطه برقرار کند، به روانشناسی کودک مسلط باشد و از وسایل بازی و آموزشی که در اختیار کودک می گذارد کاملا شناخت داشته باشد. همچنین یک مربی پیش دبستانی تاثیر گذار انضباط یکسانی در کلاس خود ایجاد می کند و بین کودکان فرق نمیگذارد و با احساس مسئولیت کودک را بار می آورد.

تشخیص توانایی ها و نقاط قوت در یک کودک مهم ترین کار یک مربی است. به مهارت‌های دستی کودکان  باید اهمیت بدهند، این مهارت ها باعث پرورش ماهیچه‌ ها، هماهنگی چشم و پرورش دقت و توجه می‌شود. بیشتر کودکانی که در دوره‌ی پیش دبستانی در زمینه رسم خطوط ساده ( نقطه چین، نقاشی، صحیح به دست گرفتن مداد، بیرون نزدن از خط در رنگ آمیزی) خوب آموزش ندیده‌اند، در کلاس اول هنگام نوشتن با مشکل جدی روبه‌رو هستند. برای همین ثبت نام و انتخاب یک پیش دبستانی خوب بسیار می تواند در تربیت صحیح کودک موثر باشد.

اهمیت اخلاق و رفتار در مربی پیش دبستانی

مربی کودکان پیش دبستانی بودن، از سخت ترین کارها می باشد. زیرا رفتار، طرز صحبت و بیان، نگاه، پوشش، راه رفتن و در کل همه کار های مربی، در کودک نقش جاودانه می بندد. و کوچکترین لغزش مربی، بر گروهی از کودکان اثر منفی می گذارد. کلیدی ترین عنصر در هر پیش دبستانی مربیان آنجا میباشند. زیرا که بیشترین ارتباط را با کودکان شما دارند. پس از این رو توصیه اکید میشود هنگام ثبت نام در پیش دبستانی حتما درباره مربیان آنجا تحقیق کنید. و حتی به صورت حضوری با آنها صحبت کنید تا کودک شما در محیطی سالم رشد کند. و آموزه های لازم را درجهت آمادگی برای ورود به مدرسه فراگیرند.

 

برای ثبت نام در پیش دبستانی کیدو کیدز کلاب ( ابرچارگوش ) روی لینک زیر کلیک کنید

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب