پیش دبستانی و مهدکودک مجازی کیدو کیدز کلاب
اینترنت دنیای بسیار گسترده ای برای والدین ،مربیان و کودکان ایجاد کرده. این دنیای گسترده باعث شده مربیان از منابع زیادی برای آموزش به کودکان استفاده کنند. این دوره برای کودکان بسیار حیاطی است زیرا این کودک یک سال دیگر قرار است به مدرسه برود نیازمند آ؟موزش هایی برای شروع این دوره از زندگی خود است.
مزایای مهد کودک مجازی

از زمانی که کودک بزرگ می شود و با دنیای اطراف و موبایل والدین آشنا می شود والدین نگرانی هایی در این مورد که چه به سر کودکمان می آید دارند. وقتی کودک در مقابل آموزش های مهد مجازی قرار میگیرد مربیان با معرفی برنامه های آموزشی مناسب و مخصوص سن کودک اورا به جهت درستی از نظر آموزشی هدایت می کنند. پدر و مادر می توانند بدون نگران بودن از محیط بیرون و خطرات آن در محیط امن خانه به آموزش فرزندان خود ادامه دهند.

در مهد های مجازی مربیان با بازی های سرگرم کننده توجه کودک را به خود جلب می کنند. برای مثال به کودک ساخت کار دستی را آموزش می دهند و از کودکان می خواهد نقاشی با موضوعی خاص بکشد و با دوستان خود به اشتراک بگذارد.

در فضای مجازی آموزش هایی مثل لزوم رعایت بهداشت به کودک گفته می شود.

عوامل موثر در انتخاب بهترین مهد کودک مجازی

عوامل موثر بر انتخاب مهدکودک آنلاین :

  • سیستم آموزشی مناسب برای پرورش شخصیت کودکان
  • فضای آموزش مهارت های اجتماعی و هنری استاندارد
  • داشتن مربیان حرفه ای و باتجربه برای آموزش مهارت های مختلف
  • نداشتن محدودیت در منابع آموزشی و تنوع در خلاقیت،آموزش و سرگرمی های جذاب
  • برنامه ریزی مناسب برای آموزش مهارت های اجتماعی و شکوفایی استعداد کودکان

 

در سیستم آموزش مهدکودک های آنلاین تمام آموزش ها بر پایه بازی است. این نوع آموزش باعث می شود کودک احساس کسلی و خستگی نداشته باشد. برنامه های آموزشی با نظارت کارشناسان و مشاوران کودک انجام می شود. اما با وجود همه این ها مهم ترین مسئله این است که  همه ی برنامه ها و کلاس های آموزشی توسط والدین کنترل می شود تا مشکلی در حین آموزش برای کودک به وجود نیاید.

یادگیری به صورت آنلاین تاثیر باور نکردنی در کودکان دارد  و برای آن ها جذاب است. و کودک مستقل تر و قدرتمند تر میشود. مزایای انتخاب مهدکودک آنلاین و استاندارد  این است که فضایی جذاب و سرگرم کننده در جهت پرورش و شکوفایی استعداد آن ها می باشد. در مهد کودک های آنلاین علاقه کودک به شرکت در فعالیت های روزانه بیشتر است.

برای ثبت نام در مهدکودک مجازی کیدو کیدز کلاب، می توانید از طریق فرم ثبت نام اقدام کنید.

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب