خانه بازی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب
در خانه بازی مشهد، مربیان برای آموزش امور خیلی رسمی به کودکان تلاشی نمیکنند.

سعی میکنند با استفاده از انجام برخی از بازی های گروهی یا فردی نکات فردی و اجتماعی را به کودکان آموزش دهند.اثبات شده است که کودکان زیاد علاقه ای به بازی های طولانی مدت ندارند. پس مربیان در بزرگترین خانه بازی مشهد باید تلاش کنند تا بازی ها از نظر زمانی زیاد طولانی نباشد. تا بتوانند از این طریق دروس را به آنها آموزش دهند.

در صورتی که علاقه دارید تا در مورد خانه بازی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب اطلاعات بیشتری داشته باشید، می توانید از طریق لینک خانه بازی نسبت به مطالعه اطلاعات بیشتر اقدام کنید.

مربی مهد کودک مشهد
مربی مهد کودک مشهد

برای ثبت نام در بهترین مهدکودک مشهد می توانید از طریق لینک ثبت نام اقدام کنید و کودک خود را در کلاس های مهدکودک کیدو کیدز کلاب ثبت نام کنید.

در خانه بازی مشهد، مربیان با ایجاد یک فضای امن و شاد برای بازی کودکان تمام دروس مورد نظر را به آنها آموزش میدهند. همینطور در پایان کلاس این احساس شادی حاصل از یادگیری را در کودکان ایجاد میکنند. این امر باعث میشود تا کودک از حضور در خانه بازی هیچگاه دلزده نشود.

ما میتوانیم فضایی را ایجاد کنیم، تا کودکان بتوانند با انجام بازی های گروهی تمام مفاهیم را بیاموزند. زیرا کودکان اینگونه شادترند. از نظر مربیان بهترین بازی های گروهی در خانه بازی مشهد، بازی هایی هستند که نیاز چندانی به امکانات خارق العاده نداشته باشند و با حداقل امکانات انجام شوند.

هنگامی که وارد یک خانه بازی میشویم و گروهی از کودکان را که در حال همهمه وشلوغ کاری هستند میبنیم با چه حسی روبه رو میشویم؟

در واقع ما احساس میکنیم که وارد محیطی آشفته شده ایم. از نظر افرادی که از بیرون به این واقعه نگاه میکنند هیچ کجای این محیط شباهتی به یک خانه بازی که در آن کلاس درس برگزار میشود ندارد.

در واقع نگه داشتن و آرام کردن کودکان در همچین محیطی نیاز به مهارت و خلاقیت برای طراحی انواع بازی های گروهی دارد. که مربیان در بزرگترین خانه بازی مشهد از این مهارت برخورد دارند.

مربیان در این خانه بازی در تلاشند تا بازی هایی را طراحی کنند که بتواند با آنها کودکان  را در یک موضوع خاص متمرکز کنند.

در بزرگترین خانه بازی مشهد، مربیان تعداد زیادی از انواع بازی را جمع آوری و طراحی کرده اند تا بتوانند با استفاده از آنها انگیزه ی کافی جهت یادگیری را در کودکان ایجاد کنند.

از دیدگاه مربیان، این بازی ها درخانه بازی مشهد صرفا یک نوع بازی نیستند بلکه ابزاری برای آموزش بهترند. اما از نظر کودکان این بازی ها وسیله ای جهت سرگرمی و شاد بودن است.

انواع بازی ها
1.ویزویز

در این بازی کودکان میتوانند با استفاده از تلاش برای خواندن، لیستی از حروف الفبا، ماه ها یا اعداد را یاد بگیرند.

در این بازی حداقل افراد باید 10 نفر یا بیشتر باشند.

چگونگی انجام بازی:

در این بازی ، مربی باید تلاش کند تا مجموعه ای از اعداد یا حروف را جمع آوری کند. در این هنگام باید حد فاصلی برای شمارش اعداد یا خواندن حروف برای کودکان تعیین کند. سپس از کودکان بخواهند تا به صورت گروهی اعداد یا حروف را بخواهند و هنگامی به حرف مورد نظر یا عدد مورد نظر رسیدند به جای خواندن آن حرف یا عدد ویزویز کنند. به طور مثال:

1،2،3،4،ویزویز، 6،7،8،9، ویزویز…

2.هنرمند نابینا

این بازی در خانه بازی مشهد، معمولا به صورت فردی یا دونفری انجام میشود. مربیان با استفاده از انجام این بازی در بزرگترین خانه بازی مشهد، میتوانند قدرت تخیل و ایجاد خلاقیت را در کودکان افزایش دهند.

تعداد شرکت کنندگان:4 یا حتی بیشتر

وسایل مورد نیاز: کاغذ، مداد، یک نقاشی

در این بازی عکس یا نقاشی را به یکی از کودکان میدهند. و به کودک دوم یک کاغذ با یک مداد میدهند. از کودک اول میخواهند تا بدون اینکه آن عکس یا نقاشی را به دوستش نشان دهد آن را توصیف کند و دوستش با استفاده از آن توصیفات نقاشی را طراحی کند. در آخر مربی باید بررسی کند که نقاشی به عکس چقدر شباهت دارد.

3.قطار دیوونه

معولا این بازی، بازی بسیار مناسبی برای کودکان مهد کودک است. مربیان در بزرگترین خانه بازی مشهد نیز از این بازی برای ایجاد حس همفکری و فعالیت جسمی برای کودکان استفاده میکنند.

نحوه ی اجرای بازی:

در این بازی تعداد افراد بازی هرچه بیشتر باشد بازی جذابتر است.

مربین کودکان را صورت صف و قطاری پشت سر هم قرار میدهند. از کودکان میخواهند تا پشت سر هم و همانند یک قطار هوهوکنان حرکت کنند. در این بین ممکن است که مربی حرکت خاصی را از آنان درخواست کند این حرکات میتواند شامل نشستن، یا دوییدن، چرخیدن به دور خود یا غیره باشد. از این بازی به عنوان یکی از جذابترین بازی های گروهی در بزرگترین خانه بازی مشهد استفاده میشود.

زمین مناسب بازی در بزرگترین خانه بازی مشهد

هریک از محیط های بازی کودکان همانند خانه بازی مشهد یا مهد کودک های دیگر دارای فضای متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند. برخی از آنها دارای فضای سبز و باز برای انواع بازی ها هستند.

همچنین زمین های موجود در خانه بازی مشهد دارای زمین چمن مخصوص بازی کودکان و امکانات مخصوص زمین بازی میباشد.

همچنین برخی از محیط های بازی به یک حاشیه آسفالت بسنده میکنند. لزوما اینکه چه محیطی را در اختیار داشته باشیم اهمیت چندانی ندارد اینکه کودکان به راحتی بازی کنند و شاد باشند مهمتر است.

امکانات و فضای مناسب بازی در بزرگترین خانه بازی مشهد

در خانه بازی مشهد از همان ابتدا برای یک زمین مناسب برای بازی بسیار برنامه ریزی شده است. اولین اصل در طراحی زمین بازی داشتن فضای کافی و امکانات کافی است.

یک فضای مناسب از نظر مسئولین بزرگتری خانه بازی مشهد، فضایی است که کودکان در آن براحتی بتوانند فعالتی جسمی داشته باشند و تمام انرژی اضافی خود را در آنجا تخلیه کنند.

این محیط باید به اندازه کافی از امنیت برای کودکان برخورد دار باشد. و دور از محیط متشنج بیرون فضایی آرامش بخش برای کودکان باشد.

محیط بازی کودکان باید عاری از هرگونه زباله یا وسایل خطرناک برای کودکان باشد.

شما میتوانید فضای بازی را دربزرگترین خانه بازی مشهد با معیار های زیر مقایسه کنید و تشخیص دهید که از فضای امنی برخورد دار است یا نه؟

بازی کودک
بازی کودک

ویژگی های زمین مناسب بازی:

  • ابزاری مانع دید کودکان نشود و آنها به راحتی بتوانند محیط اطراف خود را ببینند.
  • وجود سرویس بهداشتی مناسب در اطراف زمین بازی کودکان
  • وجود آب قابل شرب برای کودکان و دسترسی راحت به آن
  • امکانات کافی برای کودکان تا بتوانند تمامی انرژی خود را در بازی هایی همانند صعود از یک ارتفاع امن یا تاب بازی صرف کنند.
  • وجود یک کمد برای جمع آوری وسایل
  • وجود فضایی دارای سنگفرش مناسب جهت انجام بازی هایی همانند نقاشی کردن، اسکیت بازی، یا گچ بازی روی دیوار
  • داشتن فضایی راحت که کودکان در آن جا بتوانند به راحتی وسایلی همانند وسایل پیک نیک را در آنجا قرار دهند یا بتواند در آنجا ماشین بازی کنند
  • فضای امن برای دوییدن و پیاده روی و دوچرخه سواری کودکان
  • وجود یک کفپوش مناسب و نرم برای بازی های کودکان همانند خاک اره، زمین چمن، موکت …

والدین کودکان میتوانند تمام مسائل گفته شده را بررسی کنند. سپس تصمیم بگیرند تا کودکان خود را را با خیالی آسوده به بزرگترین خانه بازی مشهد بفرستند.کودکان با بودن در چنین محیطی میتوانند تجربه ای متفاوت برای خلاقیت و سرگرمی را تجربه کنند.

ما میتوانیم برای جذابیت بخشیدن به بزرگترین خانه بازی مشهد بازی های متنوعی در آن محیط اجرا کنیم.  همانند:
  • شن بازی همراه با آب
  • داشتن وسایل بازی که با چرخ حرکت میکنند
  • وسایل بازی با حیوانات
بازی با آب و شن در خانه بازی مشهد

آب و شن یکی از مواردی هستند که کودکان برای بازی بسیار به آن علاقه نشان میدهند. اما فضایی که برای این بازی انتخاب میشود هم باید دارای امنیت کافی باشد هم اینکه به قدری باز باشد که چندین کودک در آن همزمان بازی کنند و دچار تشنج نشوند.

در فضای این بازی میتوان از جعبه های حاوی شن استفاده کرد. یا از یک سطل بزرگ که حاوی شن هست نیز میتوان استفاده کرد اما باید این سطل نزدیک آب باشد. کودکان با انجام این بازی میتواند به حلال بودن آب پی ببرند.

برای این بازی چه وسایلی باید در بزرگترین خانه بازی مشهد وجود داشته باشد؟

  1. یک سطل، همزن یا لیسک دستی
  2. یک پیمانه یا یک بیلچه
  3. عروسک های کوچک
  4. وسایل مناسب برای الک
  5. فرغون

همینطور باید توجه داشته باشید که در محیط این بازی همه ی نکات بهداشتی رعایت شود.

وسایل بازی دارای چرخ

یکی از بازی هایی که کودکان دوس دارند آن را در بزرگترین خانه بازی مشهد انجام دهند بازی با سه چرخه یا ماشین های کوچک است.اینگونه بازی ها تاثیر بسزایی در رشد و فعالیت جسمی کودکان دارد.

در خانه بازی فضایی مناسب برای این مسئله نیز تهیه شده است. این فضا باید دارای سنگ فرش یا آسفالت مناسب باشد تا کودکان به راحتی بتوانند در آن مسیر پدال بزنند.

حتما باید توجه کنید که برای انجام این بازی نکات امنیتی را رعایت کنید و کودکان حتما از کلاه ایمنی و زانو بند استفاده کنند.مربیان میتوانند با گچ برروی زمین علامت هایی بکشند تا کودکان از روی این علامت ها حرکت کنند. و با یکدیگر برخورد نکنند.همچنین میتوان ابزار هایی را در این محیط قرار داد تا کودکان فکر کنند که با یکدیگر نمایش بازی میکنند. وسایلی همانند عروسک ها یا ماشین هایی همانند آمبولانس ها را در مسیر آنها قرار میدهیم.

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب