ثبت نام مهدکودک آنلاین و پیش دبستانی کیدو کیدز کلاب
ثبت نام کودکان در مهد کودک آنلاین حضوری برای کودکان دارای اهمیت زیادی است.

در این دوره ها، پایه ای ترین نیاز کودک جهت آماده شدن برای مدرسه را به آنها آموزش می دهند. کودکان در محیط مهد کودک چه به صورت آنلاین چه حضوری، روابط اجتماعی را یاد میگیرند. پیش دبستانی کیدو کیدز کلاب مشهد نیز در سال 1400 تمام تلاش خود را کرد، تا بتواند این هدف را محقق کند. این مهدکودک در سال جدید ثبت نام خود را به صورت آنلاین آغاز کرده است.

راهبرد آموزشی مهد کودک آنلاین کیدو کیدز کلاب

محوریت آموزشی مهدکودک آنلاین، رشد جسمی و ذهنی کودکان در محیطی سالم است. این پیش دبستانی برای رسیدن به اهداف خود، سعی میکند تا به صورت مستمر و پی در پی جلساتی را با والدین کودکان داشته باشند. یاد دادن برخی از مفاهیم به کودکان در پیش دبستانی آنلاین، به همراه بازی و سرگرمی انجام میگیرد. زیرا کودکان بعضی از محتویات درسی را در قالب بازی بهتر یاد میگیرند.

 

گروه آموزش محور مهد کودک کیدو کیدز کلاب

گروه آموزش محور کیدو کیدز کلاب، دارای متخصصین زیادی در حیطه ی تربیتی کودکان میباشد. این متخصصین تمام تلاش خود را میکنند تا بتوانند محوریت تربیتی را خود را برای تمام کودکان به صورت آنلاین اجرا کنند.

 

ثبت نام در مهد کودک به صورت آنلاین بهتر است یا آفلاین؟

تمام محتوای موجود در این مهدکودک مناسب برای یک پیش دبستانی آنلاین میباشد. در سال گذشته به دلیل شیوع ویروسی به نام کرونا تمامی مهد کودک ها یا بسته شدند یا فعالیت خود را متوفق کردند. به همین دلیل این مهد کودک، محور فعالیت خود را تغییر داد. مهد کودک کیدو کیدز کلاب با ایجاد سامانه ی آنلاین توانست موفقیت چشم گیری در این زمینه کسب کند. این مهدکودک از تمام والدین خواست تا کودکان خود را به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

همینطور این مهد تلاش میکند تا تمام برنامه های قابل اجرا در محیط مهدکودک حضوری را در مهد خود اجرا کند. مهد کودک آنلاین کیدو سعی کرد تا ارتباط خود را با والدین کودکان حفظ کند. همچنین در محیط آنلاین تمام برنامه هایی که به صورت حضوری اجرا شده است یا حتی پیشرفته از آن را اجرا کرده است.

بررسی جلسات آنلاین با خانواده های  کودکان

مسئولین این پیش دبستانی در همان ابتدای ثبت نام به صورت آنلاین جلساتی را با والدین برگزار میکنند. همینطور مربیان این روابط را در طول دوران تحصیل کودکان نیز ادامه میدهند.

این امر باعث میشود تا والدین به طور تمام وقت از اوضاع کودک خود آگاه باشند.

همینطور خانواده ها میتوانند مربیان کودک خود را از احوالات روحی و جسمی کودک آگاه کنند.

 

برنامه های آموزشی مهدکودک آنلاین کیدز کلاب

تمام ریز برنامه های آموزشی مهدکودک توسط مربیان برای والدین به صورت آنلاین فرستاده میشود. تا والدین نیز بتوانند همکاری لازم را مربیان داشته باشند.

این پکیج های آموزشی که در ابتدای ثبت نام در مهدکودک آنلاین به کودکان داده میشود بیشتر شامل: کاربرگ ها، وسایل مورد نیاز برای بازی، راهنمایی جهت انجام تمرین ها وسایر موارد…

این مهدکودک دارای فوق برنامه هایی نیز هست.  که سعی میکند این برنامه ها را جزو محور های اصلی آموزش قرار دهند. مربیان این مهد کودک سعی کرده اند تا در برخی از روزهای هفته کوکان بتوانند تمرین یوگا داشته باشند. زیرا این تمرین هم در روحیه کودکان و هم به سلامت جسمی آنها نیز کمک میکند. همینطور سعی میشود تا کودکان با زبان های دیگر مثل زبان انگلیسی و فرانسوی نیز در مهدکودک دوزبانه کیدو کیدز کلاب آشنا شوند.

روش آموزش پیش دبستانی در منزل و به صورت آنلاین

بسیاری از والدین ترجیح میدهند که کودکان آنها در منزل آموزش ها را فرا بگیرند. به همین دلیل مهد هایی همانند مهدکودک کیدز کلاب به وجود آمد تا این آموزش ها به صورت کاملا اصولی پیش برود. مسئولین این پیش دبستانی از والدین خواستند تا تمام مراحل ثبت نام کودکان خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

مسئله آموزش آنلاین هم دارای مزایا و هم دارای معایبی میباشد.

اگر این آموزش تمامأ طبق اصول باشد نه تنها عیبی ندارد بلکه بسیار راحتتر و سودمندتر است.

به دلیل اینکه مقطع پیش دبستانی مقطع بسیار مهمی از نظر معلمین است، آموزش و پروش از خانواده ها درخواست کرد تا کودکان خود را حتما به صورت آنلاین در مهد کودک ثبت نام کنند.

کودکان در دوران پیش دبستانی، برای اولین با محتویاتی می آموزند که آنها را برای ورود به مدرسه آماده می کند.

اگر والدین و خانواده ها مهدکودکی را انتخاب کنند که آموزش های آن طبق اصول آموزشی نباشد، کودک قطعا در بدو ورود به مدرسه با مشکل عدم تمرکز در یادگیری روبه رو میشود.

فعالیت های خاص در مهدکودک آنلاین کیدو کیدز کلاب

مربیان سعی میکنند تا برنامه های متنوعی را جهت آموزش به والدین پیشنهاد دهند. تا کودکان در فاصله زمانی که مشغول یادگیری هستند دچار دلزدگی نشوند. این برنامه ها شامل:

  • آشنایی شدن کودکان با حروف الفبای فارسی
  • آشنا شدن کودکان ابتدایی ترین نکات بهداشتی و رعایت آنها
  • آشنا شدن با حواس 5 گانه
  • شناخت کافی نسبت به قوانین قابل اجرا در جامعه
  • اجرا کردن اصول دینی و تربیتی برای کودکان
  • شناخت زبان های دیگر همانند انگلیسی و فرانسوی
  • برگزاری کلاس های ورزشی همانند یوگا
پیش دبستانی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب مشهد
پیش دبستانی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب مشهد
یک پیش دبستانی آنلاین در مشهد

مقطع پیش دبستانی، یک محور اصلی در جهت رشد ذهنی و جسمی کودک محسوب میشود. اگر بخواهیم در شرایط کنونی مهد کودک آنلاین داشته باشیم باید به این مسئله توجه کنیم که کودکان دارای روحیه حساسی میباشند. پس باید محتوای آموزش یک مهد کودک آنلاین به حدی برای کودک و والدین آن جذاب باشد تا آنها بتوانند به صورت آنلاین در آن مهد کودک ثبت نام کنند.

اگر والدین یک کودک به هر دلیلی تصمیم گرفتند که کودک را به صورت مجازی در مهدکودکی ثبت نام کنند، باید تلاش کنند تا از تمام فعالیت های کودک خود آگاه باشند و با او همکاری لازم را داشته باشند.

در آموزش به صورت آنلاین تطابق و همکاری بین خانواده ها و مربیان بیشتر شده است.

کودکان در دوران خردسالی خود بسیار به والدین خود وابسته هستند. مهد کودک های آنلاین به والدین این اجازه را میدهند که کودکان خود را ازاین نگرانی نجات دهند. به همین دلیل بسیاری از والدین تصمیم گرفتند تا فرزندان خود را به صورت آنلاین در مهد کودک آنلاین ثبت نام کنند.

در پیش دبستانی کیدز کلاب یک صفحه کاربری برای هر یک از بچه ها طراحی وجود دارد. که از طریق این پنل کاربری کودکان و والدین آنها میتوانند با مربیان آموزشگاه ارتباط کافی را داشته باشند.

نقش ویژه مربیان در مهدکودک

مربیان از طریق این پنل تمام برنامه های آموزش را در اختیار والدین قرار میدهند.

در ابتدای شیوع ویروس کرونا که این پیش دبستانی به صورت آنلاین تاسیس شد. تعداد کودکانی که در این مهد کودک به صورت آنلاین ثبت نام کرده بودند حدودا 120 نفر بود. در حالی که در سال 1400 اعداد افراد ثبت نامی در این پیش دبستانی در یک ماه بالغ بر 1200 نفر بود.

برخی از والدین در این تصورند که به دلیل ازدیاد کودکان در ابتدای ثبت نام به صورت آنلاین مربیان نمیتوانند تمام برنامه های آموزشی خود را به خوبی اجرا کنند. در حالیکه مدیریت مهدکودک آنلاین کیدوکیدزکلاب برای این مسئله نیز راه حلی دارد. مدیرت این مهد کودک آنلاین اعلام کرده است که والدین اصلا نگران این ازدیاد جمعیت نباشند زیرا برای هر 10 کودک یک مربی تعیین تعیین می شود. تا مربیان بتواند تسلط کافی را برای اجرای برنامه های خود داشته باشند.

مربیان برای دانش آموختگان خود برنامه از پیش تعیین شده را اجرا میکنند. که طبق این برنامه کودکان حتما باید هفته ای یک بارکلاس یوگا داشته باشند. زیرا همان قدر که یادگیری مهم است، سلامت جسمی و ذهنی کودکان وهمینطور آرامش ذهنی آنها نیز مهم است.

ثبت نام از مناطق محروم در مهدکودک

مدیریت این مهدکودک مربیان زبده ای را از سراسر کشور برگزید تا بتوانند بهترین آموزش ها را برای کودکان فراهم کنند.

یکی از مزایای بسیار مهم یک مهد کودک آنلاین در دسترس بودن آن است. زیرا در خیلی از مناطق کشور به هر دلیلی امکان رفتن کودکان به مهد کودک وجود ندارد. از آنجایی که این مقطع از اهمیت زیادی برخورد دار است نمیتوان به راحتی از کنار این مسئله گذشت.

به همین دلیل پس از تاسیس مهد کودک آنلاین کیدو کیدز کلاب متقاضیان زیادی از سراسر کشور به خصوص از مناطق محروم و حتی از برخی از کشور های خارجی خواستار ثبت نام در این مهد کودک به صورت آنلاین شدند.

برتری ویژه ای که این مهد کودک نسبت به سایرین دارد، داشتن کادر مجربیست که میتوان به راحتی به آنها اعتماد کرد. مربیان این مهد کودک اکثریت دارای برد تخصصی در بخش آموزش میباشند. زیرا مربی مهدکودک نقش بسیار کلیدی در تربیت کودکان دارد.

در این برهه ی زمانی که اکثریت والدین به ثبت نام کودکان در مهدکودک به صورت آنلاین علاقه مند هستند. حتما باید به این موضوع توجه کنند که چه مربیانی مسئول آموزش به فرزند آنهاست. زیرا یک مربی میتواند از کودک ما فردی خلاق و هنرمند بسازد.

مربیان در مهد کودک های آنلاین مسئولیت بسیار سنگینی را برعهده دارند. زیرا آنان باید کودکانی را آموزش می دهند که برای ورود به جامعه آماده هستند و آمادگی پذیرش مشکلات را به تنهایی داشته دارند.

2 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب