آموزش کودک در مهدکودک کیدو کیدز کلاب
مهد کودک ها مکانی صرفا برای بازی کردن کودکان نیستند.

مهدکودک برای آینده کودک شما قابل اهمیت است. برای اطلاع از نقش مهدکودک در آینده کودک می توانید لینک را مطالعه کنید. معمولا اصول مباحثی که در مدرسه و کلاس اول قرار است کودک یاد بگیرد به طور خلاصه در مهد کودک آموزش داده می شود. در گذشته مهد کودک رفتن کاملا اختیاری بوده است اما امروزه مهد کودک ها به طوری طراحی می شوند که در آینده مسئولان مدرسه ها به این اطمینان می رسند که کودکان آمادگی کامل برای ورود به کلاس اول را دارند. و این مهد کودک رفتن باعث می شود کودکان در زمان ورود به مدرسه توانایی بالاتری برای یادگیری دروس آموزشی را داشته باشند. باعث می شود کودکان کمتر احساس دلتنگی برای والدین خود داشته باشند.

یادگیری زبان

کودکان در مهد کودک آموزش خواندن را آغاز می کنند و وقتی آماده رفتن به مدرسه و کلاس اول می شوند یادگیری نوشتن را آغاز می کنند. مهد کودک در حوزه آشنایی با کتاب، در دست گرفتن کتاب، تشخیص روی جلد و پشت جلد کتاب، یادگیری تفاوت بین حروف ها و جمله، آموزش هایی به کودکان می دهد. و کودکان اهمیت گوش دادن و صحبت کردن و نوشتن اسم خود را نیز می فهمند. و کودکانی که به مهد کودک می روند کار معلم کلاس اول را برای یاد دادن مطالب به کودکان آسان تر می کند و همچنین کودکان در مقابل یادگیری مقاومت کمتری دارند. این آموزش شامل کلاس انگلیسی مهدکودک نیز می شود.

 آموزش مطالعات اجتماعی به کودکان

کودکان در مهد کودک مطالعات اجتماعی را یاد می گیرند، موضوعاتی از قبیل تغییر مسائل در طول زمان،قوانین و مقررات ویادگیری گذشته افراد مهم تاریخی و نماد ملی و پرچم کشور خود را کودکان یاد می گیرند. همچنین مسائلی مثل آشنایی با نقشه جغرافیایی، کره زمین، کنارآمدن با دیگران و به طور کلی یادگیری راجع به محیط اطراف  از برنامه های اجتماعی در مهد کودک است. از دیگر مسائل در حوزه اجتماعی یادگیری اینکه چگونه انسان به محیط زیست برای برآورده کردن نیاز های غذا و آب خود وابسته است و اینکه انسان چگونه باعث  تخریب محیط زیست می شود کودکان با یادگیری این مباحث سبک زندگی خود را تغییر می دهند و او را دوستدار اجتماع می کند.

آموزش موسیقی به کودکان

کودک در مهد کودک شعر خواندن، حفظ کردن اشعار، و حتی ریتم دادن به شعر را نیز یاد می گیرند.در بعضی مهد کودک ها با ابزار آلات موسیقی کودکان را آشنا می کند. و گاهی این آموزش ها به کودک باعث می شود استعداد آن ها در این راه کشف شود و مسیر آینده کودک مشخص شود.

آموزش کامپیوتر به کودکان

بعضی از مدارس از کامپیوتر برای آموزش کودکان در مهد کودک استفاده می کنند. با استفاده از کامپیوتر مربیان با توجه به سن کودکان و توانایی های آن ها درس ها را برنامه ریزی می کنند.  با کامپیوتر کودکان کار گروهی را یاد میگیرند و مباحث علمی مثل علوم ریاضی و تاریخ را به وسیله بازی یاد می گیرند. کودکان با استفاده از تکنولوژی چیز های تازه کشف می کنند.

 آموزش ریاضی به کودکان

کودکان در مهد کودک بسیاری از مفاهیم اولیه ریاضی را یاد میگیرند. آن ها با مقایسه وسایل با شکل هندسی آن ها، تعداد آن ها و با اعداد آشنا می شوند. و همچنین مهارت های حساب کردن، بیان زمان و تفاوت بین سکه ها را می آموزند.

برای ثبت نام و شرکت در کلاس های مهدکودک کیدو کیدز کلاب می توانید از طریق لینک ثبت نام اقدام کنید.

1 دیدگاه

یک دیدگاه

  • ناهیددی 27, 1402

    ممنون از سايت خوب و مطالب مفيدتون

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب