ثبت نام مهدکودک کیدو کیدز کلاب
 شعر های کودکانه بسیار متنوع است و این مسئله انتخاب را سخت می کند و علاقه و روحیات کودکان با هم متفاوت است و والدین با توجه به رو حیات و شناختی که از کودک خود دارند می توانند برای آن شعر های مناسب را بخوانند.

شعر های کودکانه  متناسب با شناخت، احساس و عاطفه و خلاقیت کودکان  می‌توانند دوستان خوبی برای کودک باشد. شعر های خوب می توانند دوستان خوبی باشند برای کودک و به شکل های گوناگون او را همراهی کنند. از این رو انتخاب و ثبت نام مهدکودک خوب باعث می شود کودک این اشعار را بیاموزد و تاثیرات مثبتی در افکار ، احساسات و زندگی وی بگذارد.

 تاثیر شعرهای کودکانه:

شعر خواندن، تاثیر زیادی بر رشد کودک دارد. کودکانی که شعر های متفاوتی از بر می کنند در مهارت خواندن پیشرفت زیادی می کنند. شعر خوانی و حفظ شعر به کودک در سنین 2تا 6 سالگی به کودک کمک میکند تا روی کار ها تمرکز کند و حافظه اش را تقویت می کند.

فواید شعر خوانی:

با ثبت نام در مهدکودک خوب که با اصول آموزشی مناسب شعر های کودکانه را به فرزندان آموزش دهند می توان باعث رشد کودکان در ابعاد مختلف شد که در ادامه به چند مورد آن اشاره و بررسی خواهد شد.

رشد زبانی:

آهنگین بودن شعر باعث می شود، یادگیری واژه های نو ساده تر و یادگیری را برای کودکان سبک تر می کند با روش شعر گونه کودکان زبان و مفاهیم را سرگرم کننده و خلاقانه و دلپذیر می آموزند.

رشد شناختی:

از طریق شعر کودکان آهنگ واژه های مشابه را یاد میگیرند که معنای متفاوتی دارد.

رشد جسمی:

ساختار موسیقی و آهنگین گونه شعر حرکت زبان و دهان و تنفس کودک راحت تر و هماهنگ تر شود.

رشد احساسی/ اجتماعی:

 شعر حفظ کردن در رشد اجتماعی و احساسی کودکان موثر است. شعرخوانی به کودک این فرصت را می‌دهد. تا وجود خود را بیشتر ابراز کند و پدر و مادر بهتر می توانند خلق و خو و خلاقیت کودک را بهتر درک کنند. شعر در رشد خلاقیت و تخیل کودک، نقش مهمی بازی می‌کند.

رشد فرهنگی:

بسیاری از اشعار کودکانه با زبان ساده ، بسیاری از ابعاد فرهنگی جامعه را برای کودکان تشریح میکنند که باعث خواد شد کودکان دلبندمان در ابعاد فرهنگی زندگی آیندشان نیز رشد کنند.

به طور خلاصه می توان انتخاب و ثبت نام مهدکودک را مهم ترین دغدغه والدین دانست. زیرا همانطور که اشاره شد حتی اشعار پیش دبستانی نیز تاثیر بسیار زیادی در افکار ، احساسات و روایط اجتماعی کودکان دانست.

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب