خانه بازی کودک و مهد کودک آنلاین ابرچارگوش مشهد

خانه بازی کودک و مهدکودک ها تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند. از جمله تفاوت ها می توان به ساعت، مکان، وسایل موجود در آن و حضور بچه ها در آن دو اشاره کرد. در مهدکودک حضور کودکان در یک بازه زمانی الزامی است و مسئولیت کامل فرزندان شما در آن بازه زمانی به عهده مربیان مهدکودک است. و به همین دلیل اجازه خیلی از بازی ها به کودک شما داده نمی شود. اما در خانه بازی وسایل متناسب با سن کودک شما ساخته شده و افرادی که در این خانه های کودک وجود دارند.دقیقا مطابق با همین محیط و وسایل آموزش دیده اند، خانه بازی نگهداری موقتی و ساعتی از کودکان شما میکند. در صورتی که مهدکودک نگهداری دائمی دارد و اصلا نباید مهدکودک را با خانه بازی اشتباه گرفت.

از آموزش تا سرگرمی

از لحاظ ایمنی خانه‌های بازی ایمنی بالاتری نسبت به مهدکودک ها دارند، در خانه های بازی مهارت ها و آموزش تخصصی به بچه ها ارائه نمی شود و مهدکودک ها با توجه به ارائه خدمات بیشتر شهریه و هزینه بیشتری نسبت به خانه‌های بازی دارند و مهدکودک ها کودک رو برای آموزش در مدرسه آماده میکند اما خانه های بازی بیشتر به سرگرمی و تحرک کودک می پردازند تا آموزش آن ها از دیگر تفاوت های خانه بازی و مهدکودک می توان به سیستم آموزشی در آن ها اشاره کرد در خانه‌های کودک سیستم آموزشی خاصی وجود ندارد و بر مبنا و پایه بازی با کودک است اما در مهد کودک ها سیستم آموزشی با اهداف خاصی وجود دارند.

تفاوت سیستم آموزشی مهد کودک با خانه بازی

در خانه‌های بازی کودکان بیشتر با اسباب بازی سروکار دارند و همه آموزش ها مرتب با بازی و کار گروهی و تقویت فعالیت اجتماعی و مشارکت کودکان با یکدیگر است. اما در مهدکودک علاوه بر موارد فوق، مهارت های تخصصی برای آماده شدن کودک برای شروع مدرسه به فرزندان شما آموزش داده می شود. از جمله شناسایی حدودی حروف الفبا و اعداد، در دست گرفتن مداد، ماژیک و مداد شمعی،دسته بندی اشیاء بر اساس اندازه،شکل و تعداد، لباس پوشیدن بدون کمک، بازگویی داستان با جزئیات که تا حدودی کودک شما این مهارت ها رو یاد میگیرد، مهدکودک ها تفاوت های زیادی باهم دارند، اما اهداف کلی آن ها عبارتند از آمادگی برای یادگیری خواندن، تمرین شناسایی حروف، تقویت مهارت های ارتباطی، آشنایی با مفاهیم اولیه ریاضی به زبان ساده و شناسایی فعالانه ی جهان می باشد.

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب