بهترین مهدکودک جهان خانه بازی و مهدکودک دوزبانه کیدو کیدز کلاب ابرچارگوش
مهدکودک یک مقطع آموزشی قبل از مدرسه است که روش کاری در آن به روش سنتی و قدیمی بر مبنای بازی است و همچنین فعالیت هایی مثل نقاشی، کار های عملی و تعاملات اجتماعی مسائل دیگری هستند که کودک در مهد کودک به آن ها مشغول است.

اولین مهد کودک ها درآخر قرن 18 در باواریا و استراسبورگ راه اندازی شد تا از کودکانی که والدینشان بیرون از خانه کار می کردند نگه داری کند. در این مقاله می خواهیم تعدادی از بهترین مهدکودک های جهان را معرفی کنیم.

ده مهد کودک برتر جهان

اولین مهدکودک، مهد کودک ایکول مترنال پاژول در پاریس است. این مهد کودک با طراحی رنگین کمان است که جز بهترین مهدکودک های جهان شناخته شده است.  این مهد کودک در سال  1940 تاسیس شد. حتی در طراحی جدیدش داخل آن هم شبیه رنگین کمان است.

دومین مهد کودک مهد کودک فارمینگ در ویتنام است. این مهد کودک جدیدا از نظر معماری جزوء بهترین مهدکودک های جهان  انتخاب شده است. سقف این مهد کودک به صورت باغ ساخته شده تا کودکان با ریشه های کشاورزی در کشورشان ارتباط بگیرند.

سومین مهد کودک (شاینینگ استارز) در جا کارتا، اندونزی، این مهد کودک دارای حیاط های کوچک با نور طبیعی است و فضاهای بازی که از جنس چوب است برای راحتی کودکان و اینکه کودک فک کند در فضای باز است.

چهارمین مهد کودک به اسم فوجی در تاچیکاوای ژاپن است. این مهد کودک در سال 2007 ساخته شده است. این مهد کودک به گونه ای ساخته شده که کودکان می توانند بالای سقف بروند و از درخت ها بالا و پایین بروند و همچنین اتاق های آن درب ندارند و کودک راحت می تواند بین اتاق ها رفت و آمد کند.

پنجمین مهد کودک به نام(او آ) در ژاپن در شهر سایتاما قرار دارد.. این مهد کودک بسیار مقاوم است و تعداد زیادی اتاق دارد.

ششمین مهد کودک در ژاپن به نام (هانازونو) است که سقف چوبی اتاق این مهد به حیاط که دارای چمن می باشد متصل است. این مهد سیستم تهویه  قوی دارد و در برابر طوفان مقاوم است.

هفتمین مهد کودک در چین به اسم (لوپ) واقع در شهر تیانجین قرار دارد. پنجره های آن به شکل حباب است. در داخل این مهد کودک یک دهلیز چند رنگ و یک مکان بازی چوبی قرار دارد.

هشتمین مهد کودک که پرورشگاه هم به آن می گویند در شهر سارگمین کشور فرانسه قرار دارد. این مهدکودک به طوری است که مرکزش فضا برای بازی و در اطرافش اتاق هایی برای نگهداری کودکان است.

نهمین مهد کودک به نام (سپتیموس) در  استرالیا در شهر بیچبرو واقع شده است. این مهد کودک نور پردازی جذاب با رنگ های شاد دارد که هر بچه ای دوست دارد در این محیط قرار بگیرد.

دهمین مهد کودک خوب جهان (ولف آرت سوئر) در شهر کارلسروهه آلمان قرار دارد. این مهد کودک به شکل گربه است تا بچه ها را به خود جذب کند و با ظرلفت طراحی شده است.

مهدکودک و خانه بازی کیدو کیدز کلاب سعی دارد تا به عنوان بهترین مهدکودک جهان شناخته شود. خوشبختانه تا کنون روند پیشرفتی چشمگیری هم داشته است.  برای ثبت نام در مهدکودک کیدو کیدز کلاب می توانید از طریق لینک ثبت نام اقدام کنید.

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب