مهدکودک دوزبانه کیدو کیدز کلاب
همانطور که میدانید دنیای امروز دنیای ارتباطات و تعاملات است.

اگر کسی بخواهد با جوامعی خارج از محدوده ی خود ارتباط برقرار کند، حتما باید با زبان انگلیسی آشنا باشد. به همین دلیل بزرگترین مهدکودک دوزبانه در مشهد تاسیس شد تا به والدین کمک کند. طبق نظریه ی روانشناسان کودک، خانواده ها میتوانند از همان دوران کودکی به آموزش زبان انگلیسی بپردازند. زیرا ثابت شده است که در این دوران یادگیری خیلی بهتر است. مبحث آموزش زبان انگلیسی به کودکان دارای پیچ و خم هایی است. به همین دلیل ما در بزرگترین مهدکودک دوزبانه مشهد مربیانی حرفه ای استخدام کرده ایم.

برای اطلاعات بیشتر از مهدکودک دوزبانه کیدو کیدز کلاب می توانید به لینک مهدکودک آنلاین و حضوری دوزبانه کیدو کیدز کلاب مراجعه کنید.

در صورتی که علاقه مند به شرکت در کلاس های مهدکودک کیدو کیدز کلاب دارید؛ می توانید از طریق فرم ثبت نام اقدام کنید.

مربیان حتما باید برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان از روش هایی مثل بازی کردن و سرگرم کردن آنها استفاده کند. زیرا کودکان اینگونه به یادگیری علاقه بیشتری نشان میدهند.

مهدآنلاین مهدکودک آنلاین کیدو کیدز کلاب
مهدآنلاین مهدکودک آنلاین و دوزبانه کیدو کیدز کلاب
ذهن کودکان همیشه آماده فراگیری مطالب است!

دوران کودکی برخلاف دوران بزرگسالی بهترین زمان برای یادگیری و فراگیری علوم مختلف است. در این دوران ذهن کودک در حال رشد است و برای اینکه به رشد کافی برسد به کسب اطلاعات مختلف از محیط اطراف احتیاج دارد. پس ما میتوانیم از این موقعیت استفاده کنیم و در بزرگترین مهدکودک دوزبانه مشهد به آنها زبان را آموزش دهیم.

از نظر محققین دوران کودکی دوران طلایی یادگیریست. پس مربیان در مهدکودک دوزبانه مشهد از والدین تقاضا دارند، تا در این دوران حساسیت بیشتری داشته باشند. تا کودک آنها در این سن بیشترین بازدهی را داشته باشد.کودکان اززمانی که نسبت به محیط اطراف خود آگاهی پیدا کنند، میتوانند بیاموزند. آنها زمانی که بشنوند و با صداها آشنا شوند توانایی صحبت کردن به زبان مادری را نیز کسب میکنند.

اتتخاب زمان درست

درست در همین زمان است که ذهن کودک آماده ی پذیرش آموزش های مختلف است. کودکان در ابتدا با شنیدن صدای اطرافیان با اصوات آشنا میشوند. در این هنگام با تقلید کردن، کودک میتواند صحبت کردن را بیاموزد. معمولا کودکان سخن گفتن را با گفتن ابتدایی ترین کلمات آغاز میکنند و در انتها به یک مکالمه ختم میشود و همه ی اینها نیازمند زمان کافی و صبوریست.

معمولا در سنین کودکی آمادگی ذهن، برای پذیرش الگوهای زبانی بسیار بالاست و براحتی میتوان از این مسئله استفاده کرد. مربیان در بزرگترین مهدکودک دوزبانه مشهد از خانواده ها میخواهند تا آموزش زبان انگلیسی به کودکان را از همان سنین پایین آغاز کنند. در این دوران دوزبانه کردن کودک بسیار راحتتر از سنین بالاتر است.

یکی از مهمترین مزایای آموزش زبان انگلیسی در سنین کودکی، یادگیری راحتتر و مقرون به صرفه تر بودن آن است. زیرا زمانی که قرار است در این سن صرف شود بسیار کمتراست. در نتیجه هزینه کمتری نیز صرف این مسئله میشود. اما افرادی که در بزرگسالی به دنبال یادگیری زبان هستند هم انرژی و هم هزینه بیشتری را باید صرف این مسئله کنند.

چرا زبان انگلیسی را باید آموزش داد؟

زیرا این زبان بیشترین جامعه آماری را به عنوان زبان مادری در برگرفته است. حدود 380 میلیون نفر در جهان از این زبان به عنوان زبان مادری یاد میکنند. همینطور این زبان، زبان دوم بسیاری از افراد جهان نیز هست. افراد زیادی نیز آن را به عنوان زبان خارجی یاد میگیرند.

اهمیت آموزش زبان انگلیسی به کودکان

آموزش زبان انگلیسی به کودکان در بزرگترین مهدکودک دوزبانه مشهد، از فواید بسیاری برخورد داراست. که در ذیل به برخی از آنها اشاره میکنیم:

-افزایش عملکرد ذهنی و مغزی

با توجه به تحقیقاتی که محققین در طول سالیان دراز انجام داده اند، یادگیری زبان انگلیسی در سنین کودکی در مهدکودک های دو زبانه برای رشد عملکرد ذهنی کودکان بسیار مفید است.

هنگامی ما تلاش میکنیم کودک در همان سنین ابتدایی زبان را بیاموزد. همزمان کودک یاد میگیرد تا در چه مواقعی از این زبان همانند زبان مادری خودش استفاده کند. این موضوع به خودی خود یک نوع تمرین و بازی ذهنی به حساب می آید.

-بوجود آمدن روحیه ای خلاق در کودک

همانگونه که گفته شد، آموزش زبان در بزرگترین مهدکودک دوزبانه  مشهد، به کودکان کمک میکند تا بتوانند در شرایط مختلف و موقعیت های متفاوت از زبان دوم استفاده کنند. این موضوع در ایجاد روحیه ای خلاق در کودک تاثیر بسزایی دارد. زیرا این نوع از کودکان اطلاعات بیشتری نسبت به سایرین دریافت کرده اند. به همین دلیل در نوع برخورد و بیان احساسات نسبت به سایرین از الگوهای رفتاری بیشتری پیروی میکنند.

-بهتر شدن عملکرد تحصیلی

تحقیقات به عمل آمده نشان میدهد که کودکان دوزبانه ای که در مهدکودک های دوزبانه، آموزش دیده اند نسبت به سایر بچه ها در برخی از دروس عملکرد بهتری دارند. این کودکان علاوه بر داشتن روحیه ای خلاق و انعطاف پذیر، از عملکرد ذهنی بهتری نیز برخورد دارند.

-پذیرفتن بهتر زبان مادری

والدین بسیاری در این تصورند ، کودکانی که به زبان انگلیسی مسلط میشوند دیگر پتانسیل یادگیری زبان مادری را ندارند. در صورتی که تحقیقات چیز دیگری را ثابت کرده است. این مسئله نشان میدهد کودکانی که زبان انگلیسی را در بزرگترین مهدکودک دوزبانه مشهد آموخته اند نسبت به سایرین روند بهتری در یادگیری زبان مادری دارند. این کودکان میاموزند که چگونه عواطف و احساسات خود را از زبان انگلیسی به زبان مادری انتقال دهند یا بالعکس.

-بهبود مهارت های ارتباطی

یادگیری زبان در مهدکودک های دوزبانه، به کودک کمک میکند تا بتواند الگو های ارتباطی جدید را کشف کند. کودکان در سنین پایین شدیدا به دنبال برقراری ارتباط با محیط اطراف هستند. دو زبانه بودن کودک به او کمک میکند تا اطلاعات جدید را از محیط اطراف راحتتر دریافت کند.

از آنجایی که جمعیت بسیار زیادی درجهان، به زبان انگلیسی مسلط هستند. کودکانی که زبان را می آموزند راحتتر میتوانند با سایر فرهنگ ها ارتباط برقرار کنند و با آنها آشنا شوند.

-درک روش های حل مسائل مختلف

دو زبانه شدن کودکان در محیط بزرگترین مهدکودک دوزبانه مشهد به آنها کمک میکند تا بتوانند راحتتر با مسائل مختلف روبه رو شوند. این کودکان نحوه ی برخورد با معضلات زندگی را میاموزند. توانایی درک تفاوت ها را یاد میگیرند. این کودکان برای دریافت اطلاعات این چنینی پذیرش بهتری نسبت به سایرین دارند.

در بزرگترین مهدکودک دوزبانه ی مشهد از چه روش هایی برای آموزش استفاده میکنند؟

در تمامی مجامع گفته اند که، در آموزش دادن به کودکان اولین قدم بودن در جایگاه خود کودک است. اینگونه نحوه برخورد، با کودکی که قرار است  آموزش ببیند را کشف میکنید.

راه هایی زیادی برای آموزش زبان در بزرگترین مهدکودک دوزبانه مشهد استفاده میشود. که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم:

-ساده بودن روش های آموزشی

استفاده از روش های ساده در برخش آموزش زبان به کودکان، یکی از پایه ای ترین اصول آموزش است.

زبان انگلیسی در نگاه اول بسیار سخت دیده میشود. پس مربیان یا والدین نباید به گونه برخورد کنند که کودک از یادگیری واهمه داشته باشد.

بهتر است در ابتدای آموزش از اصطلاحات خیل پیچیده استفاده نکنیم. یا در تشویق یا تنبیه کودکان خیلی سخت گیری نکنیم. زیرا تمام این مسائل باعث ایجاد دلزدگی کودک میشود.

اطمینان حاصل کنید که کودک کامل می آموزد

یکی از مسائلی که در بزرگترین مهدکودک دوزبانه مشهد، به آن توجه میشود این است که مربیان مطمئن شوند که کودک تمام مطالب را یاد گرفته است. زیرا اگر کودک فقط مطالب و اطلاعات را دریافت کند اما نتواند آنها را درک کند، ممکن در طول آموزش دچار مشکل شوند.

بعضی از کودکان از بازگو کردن مشکل خود در مسئله آموزش سر باز میزنند. یکی از دلایل این موضوع میتواند خجالتی بودن کودک باشد.

برای این مشکل بزرگترین مهدکودک دوزبانه مشهد نیز راه حلی دارد. شما میتوانید از روش های بروز برای کودکان استفاده کنید. آنها میتوانند به صورت مجازی و آنلاین در کلاس شرکت کنند.

-داشتن زمان کافی برای تمرین کردن

در ابتدای آموزش نباید انتظار زیادی از کودکان داشت. زیرا آنها برای یادگیری کامل احتیاج به زمان کافی دارند.

کودکان برا اینکه بتوانند به صورت روان انگلیسی را صحبت کنند، احتیاج به تمرین های زیادی دارند. در بزرگترین مهدکودک دوزبانه مشهد، مربیان تلاش میکنند تا بتوانند زمان کافی برای یادگیری در اختیار کودک قرار دهند. در محیط مهدکودک، مربیان با تکرار لغات یا عبارات مختلف میتوانند به روند یادگیری سرعت ببخشند.

البته  در این مسیر ممکن است مشکلاتی نیز وجود داشته باشد. زیرا روند یادگیری در هر کودک متفاوت است. برخی از کودکان سریعتر مطالب را میاموزند و برخی دیگر دیرتر.

-از روش های نمایشی و دیداری استفاده شود

مربیان در مهدکودک دوزبانه مشهد، تلاش میکنند تا فقط به روش گویش بسنده نکنند. آنها با استفاده از امکانات موجود در محیط مهدکودک، زبان را به صورت تصویری نیز آموزش میدهند.

مربیان میتوانند از فلش کارت، فیلم های آموزشی یا عکس و تصاویر آموزشی برا یادگیری بهتر استفاده کنند.

-روند یادگیری نباید کسل کنند شود.

در بزرگترین مهدکودک دوزبانه مشهد، مربیان میتوانند از برنامه های آموزشی متنوع برای کودکان استفاده کنند. این امر از اهمیت بسیار زیادی برخورد دار است. زیرا هنگامی که کودکان از مسئله ای خسته شوند یا برایشان کسل کننده باشد دیگر نمیتوانند روی آن مسئله تمرکز کافی را داشته باشند. پس مربیان علاوه بر استفاده از کتب مختلف جهت آموزش میتوانند از بازی های متفاوت نیز استفاده کنند.

2 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب