بهترین مهد کودک مشهد کیدو کیدز کلاب
به تازگی مهد کودک های زیادی وجود دارد که تبلیغ آن ها در کوچه و خیابان دیده می شود. مهد کودک هایی مثل مهد های چند زبانه، مهد هایی که موسیقی آموزش می دهند و مهد هایی که یک نوع ورزش بخصوصی به کودکان آموزش می دهند.

در برخی از مهد کودک ها بار ها از رفتار نا مناسب مربیان مهد در فضای مجازی یا تصویر از وضعیت بد ساختمان مهد کودک چیز هایی شنیده ایم. برخی والدین حاضر می شوند پول زیادی برای نگهداری از کودک به پرستار دهند اما کودک خود را به مهد کودک نفرستند، اما مهد کودک مگر برای نگهداری کودک در هنگامی که مادر نیست به وجود نیامده تا علاوه بر نگهداری آموزش هایی به کودک داده شود؟  هنگام ثبت نام باید دقت کنید که بهترین مهد کودک ایران را انتخاب کنید؛ به عبارتی ساده تر اگر در شهرستان هایی مانند مشهد، گرگان و… زندگی می کنید؛ ما در این مقاله قصد داریم تا به شما یکی از بهترین مهد کودک های مشهد را معرفی کنیم. باید مهدکودکی را انتخاب کنید تا مطابق با قوانین آموزش و پرورش با مدیر و مربیانی دلسوز کودک خود را تنها بگذارید.

برای آشنایی با ویژگی های یک مهدکودک موفق می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

آموزش کودکان در محیطی امن و سالم

آموزش به کودکان در سال های اول زندگی بسیار مهم است. طرز تفکرو عقایدی که کودک در کودکی کسب می کند در آینده باعث  شکست یا موفقیت در دوره های بعدی زندگیش می شود. یکی از مسائلی که والدین با آن درگیر هستند آموزش روزانه است که بسیاری از کارها و امور روزانه که کودک با آن ارتباط دارد را به او بیا موزند. اگر آموزش ها به کودک به درستی انجام شود باعث بهبود عملکرد در او می شود و همچنین رابطه کودک و پدرو مادر را هم تقویت می کند. کودک بسیاری از آموزش های خود را از طریق مشاهده بدست می آورد اما فقط این روش کافی نیست. کودک در نحوه لباس پوشیدن، حمام کردن، و حتی در سنین بالا تر در انجام وظایف مربوط به خانه نیاز به آموزش دارد.

این آموزش ها را نمی شود با توهین و تهدید در زمان‌هایی که باید انجام شوند، یاد داد. این آموزش ها باید بخشی از آموزش های روزانه باشد.کودکان باید در محیطی امن و آرام آموزش ببینند. مهد های ما باید استاندارد باشند و نظارت دقیق و کاملی روی آن ها باشد. باید در مهد کودک ها همه از کاری که انجام می دهند راضی باشند، اگر مربیان مهد ها از بعضی مسائل راضی نباشند و نتوانند با رضایت و از ته قلب برای کودک ما وقت بگذارند. همه این ها با مدیریت درست و رعایت قوانین ممکن می شود.

فرهنگ استفاده از قانون کودکان

در زمینه حمایت از حقوق کودکان قانونی وجود دارد که در سال 1381 تصویب شد. ما در مورد قوانین مربوط به کودکان خلأ  چندانی نداریم بیشتر در بحث فرهنگی و فرهنگ سازی کمبود هایی داریم. تمام افراد ومهد کودک هایی که از کودکان نگهداری و سر پرستی می کنند موظف اند موارد کودک آزاری را پیگری و به مراجع قانونی اعلام کنند. اما در مهد کودک ها اگر مربی رفتار نا خوشایندی با کودک مرتکب شود. افراد حاضر در مهد کودک این جرم را اعلام نمیکنند، و تخلفات همکاران خود را گزارش نمی کنند.

در بهترین مهد کودک های یا شهرستان هایی مانند مشهد، اصفهان و …  که از نظر قانونی و مورد تایید آموزش و پرورش باشد، این بی قانونی ها کمتر است. زیرا مدیران و مربیان تایید صلاحیت می شوند. در ثبت نام کودک خود حتما تحقیق راجع به قانونی بودن مهد کودک و موسسه و برخورد مربیان و مدیران انجام دهید. در شهر مشهد، یکی از بهترین مهد کودک های ایران قرار دارد. برای ثبت نام در این مهدکودک می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

ثبت نام در مهدکودک کیدو کیدز کلاب 

No Comments

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب