خانه بازی مشهد کیدو کودک
برای بازی و سرگرمی کودکان در هر شهری تعدادی خانه بازی و مکان هایی برای بازی کودک وجود دارد.

در مشهد نیز تعدادی خانه بازی وجود دارد که در اینجا به توضیح بهترین خانه های بازی در مشهد می پردازیم.

معرفی برترین خانه های بازی مشهد 


خانه بازی کیدو کیدز کلاب در مشهد

خانه بازی و مهدکودک کیدو کیدز کلاب در مشهد بسیار لوکس است و دارا بودن کادری مجرب یکی دیگر از ویژگی های این خانه بازی است. این خانه بازی در جهت سرگرم کردن کودک شما و پر کردن اوقات فراغت آن ها است. این مجموعه در واقع یک مهد کودک است که خانه بازی هم در آن وجود دارد و برای استفاده از این مرکز باید ثبت نام کنید و به طور مداوم کودک خود را به آنجا ببرید. کودک شما علاوه بر بازی کردن در این مکان می تواند مهد کودک و پیش دبستانی خود را نیز در آن بگذراند.

خانه بازی کیدو کیدز کلاب از جدیدترین اسباب بازی ها در مجموعه استفاده می کند. علاوه بر این تمام اسباب بازی های مورد استفاده در این خانه بازی ضدعفونی و برای استفاده بعدی شستشو می شود. کودکان شما قطعا روز خوشایندی را در این فضا سپری خواهند کرد. از ورود کودکانی که علائم بیماری در آنها وجود داشته باشد، برای حفظ سلامت دیگر کودکان جلوگیری خواهد شد.

خانه بازی مشهد کیدو کیدز کلاب
خانه بازی مشهد کیدو کیدز کلاب

مربیان در هنگام بازی در کنار کودکان هستند. برای کودکان از 1 سال به بالا در این مجموعه وسایل بازی تعبیه شده است. بهترین گزینه موجود برای استفاده مخاطبان از خانه بازی در مشهد، کیدو کیدز کلاب است. رزرو خانه بازی کیدو در مشهد از طریق شماره 05137623628 امکان پذیر است. 

 

و همچنین تولد کودک خود را نیز در این مکان می توانید بگیرید. برای ثبت نام و شرکت در کلاس های مهدکودک و خانه بازی کیدو کیدز کلاب مشهد می توانید از طریق لینک ثبت نام اقدام کنید.


خانه بازی شهر مشاغل 

شهر مشاغل کارالند یکی از مکان های دیدنی برای کودکان است که کودک شما در آن جا لذت خواهد برد. در این مکان کودکان می توانند هر شغلی را تجربه کنند مثل دندان پزشکی،خلبانی،نجاری و آتش نشانی.

در این مکان 21 شغل وجود دارد.

شهر مشاغل در برج آرمیتاژ قرار دارد. هدف از تاسیس این خانه بازی افزایش روحیه کار تیمی کودکان، آشنا شدن با هزینه ها و اقتصاد، شناسایی استعداد های کودک، و افزایش استقلال در شخصیت کودک. این مجموعه  1000 متر مربع زیر بنا دارد و دو طبقه دارد.

همه شغل هایی که کودک به آن میپردازد بر پایه بازی است. کودکان 3 تا 12 ساله می توانند در این فضا بازی کنند.

همچنین این مکان جدا از فضای بازی سینما، آتلیه عکاسی و یک سن برای برگزاری جشن ها دارد.

ساعت کاری این خانه بازی از ساعت 10:30 صبح تا 11 شب می باشد.

شهر بازی هلیوم پارک مشهد

این پارک به پارک پرشی یا ترامپولین پاک معروف است. این پارک برای بازی های هیجانی و پرشی  برای کودکانی که این نوع هیجانات را دوست دارند مناسب است. این مجموعه در برج مروارید در منطقه جانباز مشهد  قرار دارد و حتی برای گروه های سنی بالاتر هم بازی هایی دارد تا در کنار کودکان بازی کنند. خانه بازی هلیوم پارک به صورت دو طبقه جدا برای آقایان و خانم ها ساخته شده است. این مجموعه علاوه بر بازی های حرکتی و هیجانی و پرشی بازی هایی مثل واقعیت مجازی نیز دارد.

ساعات کاری این مجموعه از 10 صبح تا 10 شب می باشد.

 خانه بازی معارفی در مشهد

این خانه بازی در حرم مطهر امام رضا قرار دارد. 14 مجموعه بازی برای کودکان دارد و علاوه بر آشنا شدن کودک با مشاغل و مفاهیم شهروندی با موضوعات دینی مثل: تاریخ اسلام ، احکام، نیز آشنا خواهد شد. این مجموعه بازی هایی در 4 رده سنی مختلف 3تا6 سال 7تا9 سال 9تا2 سال و حتی نوجوانان 13تا7 سال دارد.

این خانه بازی از ساعت 8:30 تا 13 ظهر و بعد از ظهر ها ساعت 4 تا 9 شب باز می باشد.

خانه بازی یا پارک علمی پروفسور بازیما در مشهد

این مجموعه برای آموزش مطالب علمی به کودکان ساخته شده است. این پارک موضوعی در فروردین سال 95 به وسعت 2100 متر مربع کنار الماس شرق و در طبقه 4 ساختمان تجاری وصال ساخته شده است. در این پارک بازی کودکان با موضوعاتی مثل زیست شناسی،زمین شناسی و نجوم به وسیله بازی آشنا می شود.

این پارک بازی کودک هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب برای کودکان فعالیت می کند.

خانه بازی هپی لند در مشهد

این مکان برای بازی کودکان ایجاد شده که کودک می تواند در آن جا احساس لذت و شادی داشته باشد. این مکان در برج آرمیتاژ در طبرسی قرار دارد، و 50 مدل بازی متفاوت در آن وجود دارد مثل : دارت،تیرو کمان، بیلیارد، صخره نوردی، بازی هایی هستند که کودکان شما در این خانه بازی می توانند بازی کنند و سرگرم شوند.

کلوپ پاندا برای کودکان در مشهد

یک مجموعه سر پوشیده و تخصصی برای کودکان است که باعث رشد خلاقیت و تقویت قوای جسمی و فکری کودک می شود.

بازی ها در این مکان به صورت ایستگاهی طراحی شده و شامل 17 ایستگاه می باشد و کودک شما می تواند با ایستادن در هر ایستگاه بازی آن ایستگاه را انجام دهد. این ایستگاه ها شامل زیپ لاین،ترامپولین و ایستگاه های خلاقیت مثل کارگاه نقاشی،  لگو و کار دستی این مجموعه پاندا دو شعبه در مشهد دارد که یکی در صیاد شیرازی و دومی با عنوان پاندا پلاس در الهیه مشهد قرار دارد و ساعت کاری این مکان از 8 صبح تا 10:30 شب است.

 خانه بازی کودک و آینده

این باشگاه ویژه کودکان در مشهد است و با مجوز از اداره کل تربیت بدنی فعالیت خود را شروع کرده. هدف این خانه بازی  فراهم کردن شادی و نشاط برای کودکان و در کنار آن ورزش و شکوفا شدن خلاقیت های آنان است.

خانه بازی پونی پارک در مشهد

این پارک بازی جزء پارک های مشاغل در مشهد است که در نزدیکی میدان جانباز قرار دارد و کودک مشاغلی مثل سوپر مارکت، نانوایی، آرایشگاه و … را تجربه و یاد می گیرد. علاوه بر شهر مشاغل پونی پارک نیز یک مکان عالی برای تجربه مشاغل مختلف برای کودکان است.

این مجموعه در ساعات 16 تا 23 شب باز است  و در روز های تعطیل 11 صبح تا 11 شب فعالیت دارد.

6 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

آخرین مطالب